אתר קניות סיני

אתר קניות סיני

אם יש לכם מעט כסף וסבלנות תוכלו להיעזר באתר קניות סיני שמשמש את רוב העולם בקניית מוצרים זולים ולפעמים גם איכותיים. יש לא מעט אתרי קניות סיניים והבאנו לפניכם נתונים משני אתרי קניות סיניים גדולים מאוד. עכשיו הבחירה שלכם היא עם מי לעבוד.

צ'יינה ביי

ב-צ'יינה ביי למעלה ממיליון פריטים מכל גווני הקשת הצרכנית- אופנה והנעלה לכל המשפחה, סלולר,גדג'טים, קוסמטיקה, קטגוריות עשירות במשחקים ופריטים לילדים ועוד, וניתן כאמור דרכו לרכוש מוצרים המגיעים היישר ממפעלי הייצור בסין לצד המוצרים של  ענקי הקניות הגדולים שלה המוצגים באתר וביניהם: taobao.com,alibaba.com , aliexpress.com ,dx.co ,lightinthebox.com ועוד.

כל המוצרים, מאוגדים למנגנון לוגיסטי יעיל וייחודי של הקבוצה הממוקם בסין ונשלחים ליעדם בישראל ולמדינות העולם רק לאחר שעברו בדיקת בקרת איכות קפדנית. בניגוד לאתרי סחר אחרים, תפיסת הקבוצה מיישמת מודל ייחודי לשירות ולחוויית לקוח צ'יינה ביי, מספקת מענה שירות לקוחות 24/7 בעברית, בקרת איכות למוצרים, משלוח אקספרס ב- 10 ימים , ואפשרות להחזרת המוצרים בתוך 365 ימים מיום הרכישה ואחריות של 24 חודשים לכל הסמארטפונים  בתחום הסמארטפונים, ביצעה החברה מהפכה בתחום בישראל לאחר שהחדירה באופן מוצלח במיוחד את הסמארטפון oneplus  ואת המותג xiaomi- שניהם מותגי סלולר סיניים.

אלי אקספרס

אלי אקספרס הוא אחד מאתרי הקניות הסיניים הגדולים בעולם והאהוד ביותר על הישראלים עד כדי שכך שפותח אתר ואפליקציה מיוחדת בגרסה העברית. באתר המסחר הזה תוכלו למצוא כ6 מיליון פריטים ומוצרים שזמינים לרכישה ב44 קטגוריות שונות במחירים זולים מאוד.

AliExpress.com הוא היפרמרקט קמעונאי, שבהחלט יכול להיות האמזון סיני. שייך לקבוצת Alibaba  והוקם בשנת בשנת 2010 האתר נותן הזדמנות לקמעונאים סיניים למכור את המוצר שלהם בכל רחבי העולם. מיליוני קונים ברחבי העולם מעדיפים את החנות הזאת, כי זה עובד על דפוס של פקדון. המוכר מקבל את הכסף רק כאשר הקונה מאשר את קבלת הפריט.

התשלום הולך בעיקר על חשבון החברה, ורק לאחר שהקונה מאשר את קבלת פריטי הפלטפורמה נפתחת גישתו של המוכר את הכסף. אם הקונה לא קיבל את הפריט, המוצר אינו תואם את התיאור או שנפגע באשמתו של המוכר- AliExpress לא יעביר כספים למוכר ואלו יוחזרו לקונה.

אתר קניות סיני

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top