דלת כניסה לבית

דלת כניסה לבית

שם הכול מתחיל

דלת כניסה לבית היא החזית שכולם רואים. היא יכולה להיות דלת רגילה ולא מיוחדת, אך בעזרתה תוכלו להעניק לבית עיצוב, אפילו בלי לראות את מה שבפנים. ישנן דלתות גבוהות וחזקות וישנם דלתות סולידיות יותר אך מקושטות בעיטורים רבים ופרחים. מעבר ליופי הטמון בה, דלת כניסה לבית היא הביטחון שלכם וקו ההגנה הראשוני שחייב להיות חזק ובלתי פריץ. תחושת ביטחון בבית היא החשובה מכול ולכן מקרה של פריצה הוא מהצורמים ביותר.

כיצד נבחר דלת כניסה לבית?

  • עוד לפני שנתחיל לדבר על העיצוב, יותר חשוב הוא הביטחון. הדלת חייבת להיות דלת חזקה שלא נפרצת בקלות, עבה בעלת מנעולים ראויים. ריבוי מקרה פריצה בשנים האחרונות העלו את המודעות לדלת כניסה חזקה ויציבה ולכן חשוב לזכור זאת ברכישת דלת.
  • המחיר של דלתות הכניסה שיכול לנסוק לכמה מאות שקלים עד אלפי שקלים מושפע מאוד מעיצוב הדלת. עיצוב הדלת חשוב מאוד כיוון שזהו האלמנט הראשון שנחשף בפני האורחים וגם בני המשפחה שיכולים ליהנות מכניסה מעוצבת על ידי בחירת דלת נכונה. כיוון שבדרך כלל דלת כניסה לבית נשארת קבועה למשך רוב חיינו כדאי להשקיע בעיצובה ולא רק בחוזק שלה.
  • מעבר לעיצובה היפהפה של הדלת, כדאי להתאים אותה לשאר חזית הבית. החל מבחינת חומריה ועד לעיטורים שלה, כולל כמובן צבע הדלת. דלת שחורה למשל תתאים כמעט ורק עם רקע לבן לעיצוב יוקרתי יותר, דלת חומה מעץ מתאימה לעיצוב סולידי יותר.
  • החומרים ממנה עשויה הדלת. על החומרים להיות חזקים ועמידים, עץ מלא, ולא דלת שתהיה שבירה או שיתבלו מהר מאוד.
  • התקציב גם הוא חלק עיקרי מההחלטה. אמנם כשמדובר בדלת כניסה לבית כדאי לפתוח את הכיס מעט ולהשקיע בדלת איכותית אך טווח המחירים הוא רחב וצריך להתאים את הדלת לתקציב ראוי. כדאי לשקול את הדלתות השונות ואת החברות השונות כדי לראות איזו הצעה הכי משתלמת לנו כך שהיא תספק אותנו מבלי שנתפשר בגלל המחיר.

התקנה והובלה של הדלת

לפני הרכישה, כדאי לוודא את תנאי ההתקנה וההובלה של הדלת. כשמדובר בדלת כניסה לבית, מדובר בפריט רחב ממדים וכבד מאוד שלא ניתן להוביל ברכב פרטי. הדלת שמהוה ציר בטיחות ראשי בבית דורשת התקנה על ידי מקצוענים והיא אורכת זמן. בנוסף חשוב לוודא שהדגם של הדלת מתאים לרוחב ציר הכניסה לבית ושהעיצוב לא נפגע עם השינוי בפרופורציות.

תקבלו חוות דעת מחברים

לפני רכישת דלת כדאי לשמוע קצת מניסיונם של אחרים. תשאלו חברים משפחה, בררו איזו דלת ברשותם, האם הם מרוצים מעמידותה, האם יש סוגי דלתות שנפרצות יותר, איזו חברה נחשבת שם ודבר בתחום וכולה. קבלו מהם גם חוות דעת על עיצוב הדלת, מה הם חושבים עליה, האם העיצוב נראה יפה ביניהם והאם יצרנו את ההרמוניה המבוקשת בחזית הבית. אמנם אנו אלה שמחליטים אך תמיד טוב לשמוע יותר חוות דעת.

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top