עלי אקספרס נעליים

עלי אקספרס נעליים

הנעליים הם חלק די חשוב במהלך היום יום שלנו. בלא נעליים לא היינו יכולים לצאתם לרחוב ולהתהלך בין החנויות השונות גם מן הסיבה שיחשבו שאנו חסרי כל וגם מן הסיבה שהמדרכה לא תמיד נקייה ונוכל להיפגע משברי אבנים או בקבוקי זכוכית. יחד עם זאתם, לקנות נעליים זה עסק יקר אך בעלי אקספרס נעליים נוכל לרכוש נעליים מתאימות למידות שלנו בזול יחסית. גם אם אתםם עדיין לא קונים באתםרי מסחר ברשת – זה הזמן שלכם להתחיל.

הבאנו לכם 5 שלבים פשוטים בדרך לרכישת הנעליים שאנחנו רוצים דרך עלי אקספרס.

שלב ראשון – מדידה

כמו בכל חנות נעליים, הנעליים צריכים להתאים למידות שלכם ולכן לפני הרכישה, מדדו אתם כף רגלכם. מדדו בדיוק אתם אורך ורוחב כף הרגל שלכם ורשמו אתם התוצאות באתר עלי אקספרס. שימו דגש על מדידת כל הרגל כלומר מן קצה הבוהן עד העקב שלכם.

שלב שני – חיפוש

מדדתם והגעתם לתוצאה? מצוין. גשו למחשב שלכם והתחילו לחפש אחר נעליים שאתםם אוהבים. אל תסתמכו רק על מראה עיניים כפי שהנעליים מופיעות בתמונה אלא בדקו אתם התגובות ואתם ההמלצות על המוצר אם יש בבלוגים מפורסמים.

שלב שלישי – השוואתם מידות

מצאתם אתם זוג הנעליים שאתם רוצים אך אתם לא מבינים מהן המידות המופיעות מתחת למוצר? אל דאגה. בכל אתר קניות כמו עלי אקספרס יש טבלת מידות המשווה בין כל סוגי המדידה הקיימים. גשו לטבלה הזו והתייחסו לשני פרמטרים – המידות כפי שהן מופיעות בטבלה והתייחסות לגודל כף רגלכם.

אם יש ספק או חוסר התאמה בין המידה שאתםם מכירים, לבין גודל כף הרגל שלכם כפי שהוא מופיע במידות בטבלה, גודל כף הרגל שלכם הוא המנצח ולפיו תחליטו איזו מידה לקחת.

שימו לב: באתרים רבים פרטי המידות מופיעים באינצ'ים. הקפידי להסתכל בטבלה בעמודה של הסנטימטרים, ואם המידות מופיעות רק באינצ'ים עשי אתם ההמרה בעצמך:

1 אינצ'= 2.54 ס"מ

שלב רביעי – החזרות

בדקו באתר הקניות את המידע לגבי ההחזרות והמשלוח לבית שלנו. הדבר הזה נכון לכל רכישה פיזית שתעשו באינטרנט. כיום בכל האתרים כמו עלי אקספרס יש אפשרות נוחה מאוד להחזרת התשלום במידה והפריט לא מתאים לך בדמי החזרה מוזלים. אבל ודאו את הדבר הזה היטב בכל רכישה מכיוון שישנם אתרים שעלות שירות ההחזרה יקר הרבה יותר.

https://www.youtube.com/watch?v=7qIaXjqzsoE

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top