אדניות ממשטחי עץ – דרך נפלאה לעיצוב הגינה

אדניות

כולנו מחפשים דרך מקורית לעצב את הגינה שלנו. הרי בכל זאת, אחרי יום ארוך, מתיש, עמוס כל מה שאנחנו רוצים זה פשוט לצאת החוצה למרפסת או לגינה שלנו, לנשום את האוויר הנקי לשים את הרגליים למעלה ולנשום כמה נשימות עמוקותלהירגעלהטעין את המצברים ליום שבא אחריויש כל מיני דרכים לשדרג את המראה העיצובי של הגינה שלנו כאשר אחת הדרכים הפשוטות לעשות זאת היא באמצעות אדניות ממשטחי עץ.

יש כל כך הרבה דברים שאפשר ליצור בעזרת משטחי עץ בין אם זה אדניות ססגוניות המשלבות מגוון של פרחים לפי העונה בשנה, גינת תבלינים ועשבי תיבול ביתית, גדר חיה ממשטחי עץ לתיחום אזורים מסוימים בגינה, אדניות תלויות על הקיר ממשטחי עץ ועוד.

אז למה כדאי לבנות אדניות ממשטחי עץ ?

  1. נגישות את משטחי העץ אפשר להשיג בקלות רבה. לפעמים הם נמצאים סתם ככה ברחבי השכונה שלנו, לפעמים מישהו מוביל רהיטים או עובר דירה ואז אחרי השימוש אפשר לבקש אותם ואפשר אפילו למצוא אותם במפעלים או בנגריות שלא באמת עושים בהם שימוש.
  2. פעילות נפלאה ביחד עם הילדיםהיום ניתן ליצור אדניות עץ ממשטחים ולהפוך את זה לפעילות כייפית שמעבירה את הזמן לילדים ומגבשת ביחד את כל המשפחה. זה הזמן לשים את הסמרטפונים, המחשבים הניידים והטאבלטים בצד, להשקיע בקצת זמן איכות ולעבודה אמיתית עם הידיים. תוכלו להתרשם ממגוון של סרטונים ביוטיוב בהם מסבירים שלב אחר שלב איך בונים אדניות מעץ.
  3. נשמרות לאורך שנים כידוע, חומר העץ הוא החומר הטוב ביותר לתנאי מזג האוויר החיצוניים. האדניות הללו עמידות בכל מזג אוויר והן נשמרות לאורך שנים רבות. ניתן גם לצבוע אותן בצבע מיוחד ובלקה כדי להשיג גימור יפה יותר.
  4. פתרון אקולוגי וידידותי לסביבהכידוע פלסטיק או מתכות למיניהן אינן תומכות במאזן האקלוגי לעומת העץ שנחשב לחומר ידידותי לסביבה, בעיקר כאשר עושים שימוש במשטחי עץ שאין בהם יותר שימוש.

אז קדימה, זה הזמן לשדרג את הגינה שלכם עם אדניות עץ דקורטיביות שישתלבו נפלא באזור של הפרגולה, בכניסה לבית או בכל מקום אחר בגינה שלכם.

אדניות

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top