הדברה נגד עכבישים

הדברה נגד עכבישים

העכבישים יכולים להיות מסוכנים מאוד ובארץ ישראל קיים אחד העכבישים הכי מסוכנים שיש: האלמנה השחורה. אם אתם לא רוצים להסתבך עם העכבישים, בטח כשיש לכם ילדים קטנים, אתם חייבים לטפל בהם בצורה הולמת ולהשקיע במיגורם אחת ולתמיד.

המניעה תהיה יעילה יותר

במקום לסבול מהעכבישים ברגע שהם מופיעים נסו למנוע מהם להופיע מלכתחילה. כולם יודעים שחוסר ידיעה או שאננות הם האויבים הכי גדול של כולנו ואם תהיו מוכנים מראש לסיכוי שיופיעו אצלכם מזיקים, כל הבעיה מראש תהיה פשוטה יותר לפתרון. איך אפשר להימנע מהדברה נגד עכבישים בהמשך? על ידי כך שתרצצו את הדשא בגינה שלכם, תשמרו על הניקיון וגם תדבירו את הבית כולו ממזיקים אחרים. כל אלו יכולים למנוע את הופעת העכבישים כי לא יהיה מזון שהם יוכלו למצוא אצלכם בבית או בגינה.

אלו שיטות קיימות להדברה נגד עכבישים?

  • הדברה נגד עכבישים יכולה להתבצע בכמה שיטות כאשר השיטה המפורסמת והנפוצה ביותר היא כמובן ריסוס. אמנם הריסוס מתנדף מהר באוויר אך ריסוס איכותי יכול לטפל בבעיה בצורה הכי טובה שיש. חשוב לדעת היכן לרסס, הרי העכבישים יכולים להיות בכל מקום ולא רק היכן שהם כבר טוו את הקורים שלהם. רססו בכל פינה גבוהה ולמעשה תצטרכו לנסות לחשוב כמו עכביש, שהאוהבים לטוות את הקורים שלהם במקומות אסטרטגיים.
  • כמובן שהמקום שצריך לרסס יותר מכול הוא היכן שכבר יש קור כיוון שאליו ככל הנראה העכביש יחזור בהמשך. אמנם יהיה רע לטמון לו כזה מלכודת אך יהיה עוד יותר רע כשהעכביש יעקוץ את הילדים שלכם או אתכם.

זה הזמן לאמץ חתול

עוד שיטה טובה להדברה נגד עכבישים שיכולה גם להיות די מגניבה היא חתול. אם יהיה לכם חתול, הבית יהיה מוגן מהרבה מזיקים אחרים והוא משמעותי בעיקר למי שיש גינה. תקנו או תאמצו חתול ויהיה לכם את המגן הכי טוב שיכול להיות והוא ידאג שתוכלו להיות שקטים לפחות בכל מה שקשור לעכבישים שאותם הוא אוהב להרוג או לשחק, דבר שלעתים הוא בעצם אותו הדבר. החתול יכול להגן עליכם גם מפני עכבישים גדולים יותר ואפילו כנגד האלמנה השחורה.

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top