הדברת נמלים מחיר

הדברת נמלים מחיר

הנמלים יכולות להיות הצרה הכי גדולה שלכם ואתם צריכים לדעת שיש לכם הרבה כלים להתמודדות מולם. יש לא מעט שיטות הדברה יעילות שיכולות לעזור, וחשוב להתאים את שיטת ההדברה למצב שיש אצלכם בית או בעסק. זה הזמן לדבר על המחיר שתעלה לכם ההדברה לפי השיטה שתבחרו.

הדברת נמלים במהירות המיידית

ברגע שאתם רואים נמלה אחת בבית, צריכה כבר להידלק אצלכם נורת אזהרה. אין ספק שמבין כל החרקים שיכולים להיות ביתנו הנמלים נתפשות כהכי 'ידידותיות' אך הפגיעה שלהן יכולה להיות קשה מאוד ולא רק במה שקשור למזון שיש לכם במטבח אלא לאיכות החיים בכלל. בית עם נמלים הוא בית הרבה פחות איכותי, שלא לדבר על עסקים שיכולים לסבול מאוד מאובדן לקוחות וממצב תברואתי רע מאוד. להדברת נמלים מחיר נמוך יחסית אך חשוב לזכור שכל יום הבעיה מחמירה ותהיה יקרה ומסובכת יותר לפתרון.

כמה עולה הדברת נמלים?

  • להדברת נמלים מחיר משתנה שנע בין 50 שקלים ויכול להגיע עד 1000 שקלים. המחיר נקבע לפי מספר פרמטרים כאשר שטח המקום שיש להדביר קובע בין היתר את כמות החומר שבו יש להשתמש ולכן ההדברה תהיה יקרה יותר, בין אם תבחרו במדביר מקצועי ובין אם תרצו להדביר בעצמכם.
  • הבחירה במדביר מקצועי תקרב אתכם מהר יותר ובאופן בטוח יותר אל מיגור הנמלים אך חשוב לזכור שהבדלי המחירים יהיו גדולים. למשל, קניית חומרי הדברה משלכם תעלה בין 50 ועד 150 שקלים בעוד מדביר מקצועי יעלה לכם בין 300 שקלים ועד 1000 שקלים כאשר המחיר יכול להיות גדול יותר כשמדובר במבנה או גינה גדולים במיוחד.
  • הדברה באמצעות ריסוס תעלה לכם בין 250 ועד 500 שקלים כאשר הדברה באמצעות הנחת פיתיונות תעלה לכם מעט יותר, בטווח שבין 300 שקלים ועד 600 שקלים.

כמה יעלו חומרי הדברה?

קניית חומרי הדברה באופן עצמאי תהיה זולה הרבה יותר מקריאה למדביר מקצועי אם כי חשוב להבין כיצד משתמשים בהם נכון ובצורה יעילה למיגור כל הנמלים, וכמובן זהירות יתרה בשימוש בחומרים רעילים בעיקר בקרבת ילדים או חיות מחמד. תרסיס להדברת נמלים יעלה בין 70 ועד 150 שקלים כאשר ג'ל יעלה מחיר דומה אם כי מדובר על מיכל קטן יותר, אך גם השימוש בו יהיה מועט יותר.

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top