חניית אופניים – פריט חובה בכל בניין משרדים

חניית אופניים

ניהול בניין משרדים דורש התחשבות ומחשבה רבה על רווחת העובדים שעובדים במשרד. רווחת העובדים כוללת בין השאר יצירת סביבת עבודה נעימה במשרד ומחוצה לו כך שיהיה נוח וכיף לבוא בכל בוקר למשרד לעוד יום עבודה פורה ומוצלח. אחת המגמות היותר בולטות בתחום של עיצוב סביבת עבודה היא מתן יחס ודגש על העיצוב של החלק החיצוני של הבניין. בהמון בנייני משרדים בארץ ובעולם ניתן לראות שבחלק החיצוני של הבניין יש ספסלים עם פינות ישיבה וגם חניית אופניים המיועדת לעובדים שבאים לעבודה עם אופניים רגילות או עם אופניים חשמליות.

חניית אופניים – פריט מושלם לחברות הייטק

חניית אופניים הפכה להיות פריט עיצוב נפוץ מאוד בחללים החיצוניים של חברות הייטק. חברות הייטק רבות מעודדות את העובדים שלהם לבוא לעבודה עם אופניים. יש חברות הייטק שיש בהם אפילו מקלחות בהם העובדים יכולים לעשות מקלחת או להתרענן אחרי שהם נסעו מרחק גדול עם האופניים מהבית שלהם לעבודה. חברות הייטק מעודדת את העובדים שלהן לבוא עם אופניים לעבודה מתוך מחשבה על איכות הסביבה וכדור הארץ וגם מתוך מחשבה על הרווחה והבריאות האישית של כל עובד ועובד. נסיעה על אופניים היא ספורט בריא והיא מסייעת במניעה של מחלות לב והשמנה והיא גם עושה מצב רוח טוב.

חניית אופניים – למשרדים במרכזי ערים

חניית אופניים היא כבר מראה שכיח במשרדים במרכזי ערים רבות בארץ. בערים רבות בארץ יש מצוקת חניה מאוד גדולה ואנשים רבים בוחרים להגיע לעובדה עם אופניים רגילות או אופניים חשמליות בשביל לחסוך זמן על נסיעה בפקקי תנועה או זמן על חיפוש חנייה. ברוב בנייני המשרדים הגדולים יש חניות וחניונים לרכבים – אך אלו גם יקרים מבחינת העלות היומית שלהם וגם פעמים רבות הם מלאים מאוד וקשה למצוא בהם מקום לחנות אם לא באים מאוד מוקדם בבוקר לתפוס מקום. החלופה של להגיע לעבודה עם אופניים ולהחנות אותם מחוץ למשרד הפכה למועדפת עבור אנשים רבים שנהנים מהיתרונות הרבים של נסיעה באופניים כאשר מזג האוויר מאפשר זאת.

חניית אופניים

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top