טרופיק עוקבים באינסטגרם

טרופיק עוקבים באינסטגרם

אם גם לכם יש חשבון פרטי או עסקי ברשת החברתית אינסטגר בטח אתם מבינים עד כמה חשוב להגדיל את כמות העוקבים שלכם. וודאי אתם מנסים ליצור תנועה, מעלים סרטונים ותמונות מעניינות אשר מושכות את העין, מתייגים ומוסיפים האשטגים לתמונות ולסרטונים שלכם לפי התחום שבו התמונה או הסרטון עוסקים ועוקבים אחרי חשבונות עם תנועה ערה. ובכן, זה מצוין אבל יש עוד כמה דברים שאתם יכולים לעשות.  

אז מדוע כדאי לעשות הכל כדי להגדיל את כמות העוקבים שלכם באינטסגרם?

אינסטגרם נחשבת לאחת הרשתות החברתיות הכי פעילות שקיימות היום. מליארדי גולשים ברחבי העולם נכנסים אליה מדי יום ולעתים גם יש כאלה שנכנסים אליה כמה פעמים ביום. באינסטגרם יש כל מיני סוגים של קהלי יעד ולכן מאוד קל לכוון את התוכן שאתם מעלים לאפליקציה על פי קהלי היעד שלכם.

טיפים להשגת עוקבים באינסטגרם

  • התמדה חייבים להתמיד ולהעלות פוסטים באינסטגרם שלכם. אם אתם מעלים פוסטים רק אחת לכמה שבועות, זה לא יתרום להעלאת כמות העוקבים שלכם, אתם חייבים להיות ולהישאר פעילים כל הזמן. אם מדובר בפרופיל פרטי, תמונה אחת ביום או סרטון יספיקו אך אם מדובר בקידום עסקי, לפחות 2 תמונות ביום.
  • האשטגים לא תמיד זו הדרך הטובה ביותר לחשוף את הפרופיל שלכם. אפשר כמובן להוסיף האשטגים מתאימים אבל לא תמיד. אפשר להוסיף את ההשטגים אחרי הפוסט ולא בתור הפוסט עצמו, זה מאוד יתרום לכך שיותר אנשים יעקבו אחריכם.
  • פוסט ארוך אנשים אוהבים לקרוא ולא רק אוהבים לראות את התמונה. חשוב להם לקבל ערך מוסף מהפוסט.
  • תיוגים תיוג של אנשים עוזר גם כן להוסיף עוקבים.

דרך נוספת שבעזרתה תוכלו להגדיל את כמות העוקבים שלכם באינסטגרם היא בעזרת המערכת החכמה של טרופיק עוקבים באינסטגרם. טרופיק מאפשרת לכם להנות ממגוון של חבילות שיסייעו לכם לקדם את עצמכם באינסטגרם, למשל ניתן לרכוש חבילת קניית עוקבים באינסטגרם החל משתי אגורות לעוקב, לשדרג את עצמכם עם תוכנת לייקים אוטומטיים לתמונות באינסטגרם מישראל או מחול, לקנות צפיות לסרטונים שאתם מעלים באינסטגרם ועוד.

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top