קניית לייקים לסרטוני יוטיוב

קניית לייקים לסרטוני יוטיוב

אין זה סוד כי רלוונטיות של ערוץ יוטיוב נמדדת במנות לפי כמה פרמטרים, כגון: לייקים, תגובות, שיתופים, מנויים ועוד. אבל מה עושה ערוץ יוטיוב חדש – ללא עוקבים, עם מעט מאוד צפיות, מעט מאוד לייקים ומעט מאוד שיתופים? האם יש לו סיכוי להצליח? ואם כן – כיצד?

 

יש כאלה שכבר הצליחו בענק – וגם אתם יכולים!

למעשה, כל ערוץ מתחיל בדיוק בדרך הזו, וכידוע לכולנו – בהחלט יש כאלה שמצליחים להצליח ובענק. אבל כמובן שהצלחה תלויה במגוון רחב של תנאים למשל: האם מדובר במותג מוכר או בוטיקי, האם בנושא שנוגע לכל אחד או שהוא נישתי מאוד, הקהל של הערוץ, התדירות שמעלים בו סרטונים חדשים, אורך הסרטונים, הקצב של העריכה, האיכות ועוד…

 

איך מקבלים לייקים אמיתיים , ולא רק מאבא ומאימא

נשאלת השאלה מה עושה האדם הממוצע שמקים ערוץ יוטיוב חדש ואין לו הרבה זמן או הרבה תקציב להשקיע ביוטיוב שלו. ובכן, בהחלט קיימת דרך לעודד חשיפה לערוץ שלו, שאינה כוללת עבודה סיזיפית של העתקת פוסטים שוב ושוב לכל הקבוצות ברשתות חברתיות.

 

קניית לייקים הפכה לדרך לגיטימית בהחלט שנועדה לקדם את הערוץ שלכם. ברגע שיש כמות לייקים מסוימת, יוטיוב (ואגב גם גוגל) מתחילים אט אט להבין כי יש כאן משהו שיכול לעניין גולשים מסוימים, ומתחיל להמליץ על הסרטונים שלכם לגולשים שצופים בסרטונים אחרים שעוסקים בנושאים דומים או משיקים לאלה שבהם אתם דנים. הם מגיעים אליכם, ואם הסרטונים שלכם "ידברו עליהם" – תוכלו לקבל לייקים אמיתיים.

 

תדמית אמינה היא עניין חשוב!

אם יש משהו שגולשים לא אוהבים ברשתות החברתיות זו התחושה ש"עובדים" עליהם. אם הם יראו המון לייקים לסרטון מסוים, אבל לא מספיק צפיות או לא מספיק שיתופים ותגובות, זה יעורר בהם חשד. הערוץ שלכם ייחשב בעיניהם לא אמין, וכתוצאה עקיפה מכך גם העסק שלכם עלול להיפגע בשל בעיית אמינות. לכן, ההמלצה היא לשלב בין קניית לייקים, תגובות, צפיות, מנויים ושיתופים, וכך להעניק לערוץ היוטיוב ולעסק שלכם תדמית של אמין ואיכותי.

 

רוצים לשמוע עוד? דברו עם המומחים של טרופיק עוד היום ותקפיצו את עמוד היוטיוב שלכם ואת העסק שלכם לגבהים אחרים.

 

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top