בתי מזוזה מעוצבים

בתי מזוזה מעוצבים

בתי מזוזה מעוצבים

כל הסגנונות וכל מה שמתאים לכם

בחירה של בית מזוזה היא חלק משמעותי מקיום מצוות מזוזה. מצווה זו, הינה מצווה מדאורייתא אשר קובעת כי בכל פתח כניסה למבנה בו גרים, חיים, שוהים יהודים, יש לקבוע מזוזה. המזוזה צריכה להכיל קלף שכתובות עליו שתי פרשיות מחומש במדבר ובזכות מזוזה זו, הבית יישמר ויהיה מבורך.

מטרת המזוזה היא להזכיר לנו בצאתנו ובבואנו, את נוכחות הקדוש ברוך הוא ואת הגנתו המיוחדת עלינו ועל הבית או העסק שלנו.

בבחירת קלף המזוזה ובבחירת סופר סת"ם ירא שמיים לכתיבת הפרשיות, ישנם סייגים רבים, מנהגים שונים ומידע רב מהנסתר ומהגלוי אך אנו כאן, בכדי לדבר הפעם על בתי מזוזה מעוצבים.

בתי מזוזה מעוצבים – למה זה חשוב?

בחירה של בית מזוזה מהודר, מטרתה הן לחבב את מצוות קביעת המזוזה עלינו ועל דיירי הבית או עובדי העסק והן למשיכת תשומת לב אליה. המזוזה מעצם קיומה, מזכירה לנו את נוכחות אלוקים אתנו ולכן, המבט שהיא מושכת בכניסה לבית, מעורר אותנו למחשבות טובות ומייחד אותנו כיהודים. בכדי שהמזוזה תשרת את המטרה שלה, ראוי ומכובד כי בית המזוזה שלה יהיה מהודר ומעוצב ככל שהיד משגת.

בהלכה, לא נקבעו כללים וחוקים לבית מזוזה וכך, לנו הרוכשים והקובעים את המזוזה, מתאפשר לבחור בבית מזוזה שמתאים לנו, לטעם האישי שלנו וכמובן שגם לכיס שלנו.

בחירה של בתי מזוזות מעוצבים

אז איך בעצם כדאי לבחור בית מזוזה מעוצב לבית שלנו? קודם כל חשוב מאוד כי בית המזוזה יהיה איכותי, יציב, עמיד וכי ישרת לפני הכל את המטרה של שמירה על הקלף שנמצא בתוכו מפני כל פגם או נזק. לאחר מכן, אפשר וצריך לבחור בית מזוזה שיתאים לטעם האישי של הדרים בבית, שיתאים לסגנון העיצוב של הבית או שיהווה פריט אומנות בפני עצמו.

אנו מזמינים אתכם לדבר אתנו ולהתייעץ אתנו בנוגע לכל שאלה שיש לכם בבחירת בית מזוזה, בהזמנת מזוזות לבית שלכם ובהתאמת המזוזות ובתי המזוזות הנכונים ביותר עבורכם. צוות הגות ישמח לעמוד לרשותכם במענה מהיר, מקצועי ומיומן.

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

בתי מזוזה מעוצבים - SALES OPERATION BLOG