איך תבחרו מזגן לביתכם

מזגנים

כמו נוחות של הרבה סוגים, אנו רק מבינים את החשיבות של מיזוג האוויר כאשר הוא מפסיק לעבוד. זה הרגע שהערך האמיתי של המזגן מושלך אל פנינו החמים והמזיעים. אך בעלי בתים חכמים אינם חווים רגעים דביקים שכאלה – הם בוחרים את מערכת המיזוג הנכונה מההתחלה.

סקרנים כיצד למצוא את האפשרות המושלמת? הנה כמה שאלות שיעזרו לכם להשיג את המזגן המתאים לביתכם.

כמה כוח קירור אתם צריכים?

הגורם הגדול ביותר ליעילות המזגן שלכם הוא היכולת שלו לקרר את הבית שלכם. יחידת מיזוג קטנה תתמודד בקושי עם הסרת החום, אך יחידה גדולה מדי פירושה שאתם משלמים עבור יותר ממה שאתם צריכים. בנוסף, יחידה גדולה מדי תפעל לעתים קרובות מדי, מה שיוביל לקריאות נוספות לתיקון המזגן.

ראשית, חשבו כמה מטרים רבועים אתם צריכים לקרר. עיינו בתוכניות האדריכליות של הבית שלכם או מדדו את שטח המגורים שלכם. בשלב הבא, קבעו את דירוג היחידות התרמיות הבריטיות (Btu) שתצטרכו לקרר. ככלל, יחידת מיזוג צריכה בערך 20 Btu לכל מטר מרובע. אז בית של 1,500 מ"ר זקוק ליחידה שיכולה להסיר בערך 30,000 Btu לשעה. אם אתם מתקינים יחידת מיזוג חלונית או ניידת, רוב המותגים יציגו עליהם דירוג Btu.

יחידות מיזוג נמדדות לרוב ב"כוח סוס", במקרה זה, "כוח סוס" מודד את יכולת הקירור ולא המשקל. מזגן כוח סוס אחד מסיר כ- 12,000 Btu לשעה. באופן כללי, עליכם לחשב בערך 1 כוח סוס לכל 500 מטר מרובע. אז בית של 2,500 מ"ר זקוק ליחידה של 5 כוח סוס.

מטרים מרובעים אינם השיקול היחיד. גובה התקרה, חשיפה לשמש וגורמים אחרים משפיעים על גודל מערכת המיזוג שתזדקקו בחלל שלכם. קחו זאת בחשבון כאשר אתם מעריכים את דרישות ה- Btu והכוח סוס שלכם. לקבלת הערכה ספציפית יותר, אנו ממליצים שמומחה מזגנים יבקר בביתכם לצורך הערכה.

מה התקציב שלכם?

כמה צריך להשקיע על קירור הבית? אם התקציב שלכם לא מספיק להתקנת מערכת מיזוג מלאה, סביר להניח שתרצו ללכת עם יחידת מיזוג ניידת או חלונית. אם יש לכם יחידת מיזוג ישנה, עדיף להחליף אותה במודל יעיל יותר. חפשו את התווית EnerGuide על כל מזגן בדירוג היעילות שלו. עם הזמן, יחידה יעילה יותר תשלם עבור עצמה. כמו כן, חפשו תוכניות סבסוד. תוכניות סבסוד ממשלתיות ושרותיות אלה עוזרות לכם להרשות לעצמכם מזגנים חסכוניים יותר בחשמל.
לאיזה סוג מערכת אתם זקוקים?

להלן שלושה סוגים של מערכות nhzud פופולריות לבנייני מגורים. לכולם היתרונות והחסרונות שלהם בכוח קירור, דרישות שטח ועלות.

מערכת מפוצלת

מערכת מיזוג מפוצלת היא מערכת הקירור והחימום הפופולרית ביותר לבתים. המערכת "מפוצלת" מכיוון שיש בה רכיבים פנימיים וחיצוניים. בתוך הבית נמצא סליל ההתאדות, התעלה והמפוח להפצת אוויר חם או קר ברחבי הבית. היחידה החיצונית, המכונה מעבה, מכילה מדחס ומאוורר להסרת אוויר חם מהבית.

אם כבר יש לכם כבשן ואתם מוסיפים מזגן, מערכת מ מפוצלת היא בחירה טובה. יהיה עליכם להוסיף סליל מזגנים, היושב על גבי הכבשן, ויחידת עיבוי חיצונית. החדשות הטובות הן שהכבשן מבטיח שמערכות תעלות ומפוח צריכים להתקיים כבר בביתכם. מערכות מפוצלות בבית יכולות לפעול על גז או חשמל.

משאבת חום היברידית

משאבות חום הן מזגנים ההופכים את התהליך שלהם בחורף ליצירת חום לביתכם. למרות ש- Enercare לא מוכרים מערכות היברידיות, אנו מכירים בכך שהן אפשרות יעילה ובעלות נמוכה עבור אנשים מסוימים. אבל יש להם גבולות. כאשר הטמפרטורות עוברות מתחת ל -5 מעלות צלזיוס, משאבות החום נאבקות. זו הסיבה שמשאבות חום היברידיות פופולריות באזורים בטמפרטורה בינונית.

מערכות משאבת חום היברידיות יכולות לכלול גם כבשן רגיל לתפוס את הרפיון. בעזרת מערכת היברידית תוכלו לנצל את משאבת החום לקירור ולחימום הבית. אבל משאבות חום אולי אינן ההשקעה הנכונה אם טמפרטורות החורף הממוצעות שלך נמוכות מ -5 מעלות צלזיוס. משאבות חום פועלות על חשמל בלבד. אז תצטרך להפעיל שירות חשמלי למשאבה אם עדיין לא עשית זאת.

מערכת מיני מפוצלת ללא תעלות

בדומה למערכת מפוצלת רגילה, למערכת מיזוג ללא תעלות יש מעבה חיצוני או משאבת חום. אך במקום להפיץ אוויר באמצעות תעלות, חיווט וצינורות קירור מחברים את הקבל למספר יחידות קיר קטנות. יחידות קטנות אלה ממוקמות אסטרטגית ברחבי הבית.

למערכות ללא תעלות יש התקנה פחותה והן יכולות לעבוד עם כבשן כדי לחמם גם את הבית שלכם. הן מושלמות לבתים הזקוקים לחימום וקירור שאין להם הרבה מקום ותקציב משמעותי לעבוד איתם. בנוסף, יחידות בודדות פירושן שתוכלו לשלוט בטמפרטורות בחדרים שונים.

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top