אימון קיקבוקסינג אישי  

אימון קיקבוקסינג אישי

כמדברים על קיקבוקסינג  מדברים על אימון שמשלב כמה וכמה מטרות וזה הרבה יותר מחיטוב או הרזייה, אלא אימון שיכול להניב לכם הרבה מעבר. רוצים להתחיל ולשפר את היכולות שלכם, לפני שאתם לוקחים את זה צעד אחד קדימה יש לנו כמה דברים לספר לכם על אימון קיקבוקסינג אישי.

קיקבוקס קבוצתי או אישי? הכול אודות האימון האישי

לצד הבחירה של אימון שורף קלוריות, משפר גמישות, יציבה ריכוז ועוד, חשוב שיעשה על ידי מקצוענים בתחום. לכן, אם מעולם לא פגשתם את הזירה של הקיק בוקס, הדבר הטוב ביותר שתעשו זה לקבוע עם מאמן אישי שבא מתחומי הלחימה ויכול להקנות לכם לא מעט אודות הקיק בוקס.

לצדו של המאמן האישי תוכלו לסגל שיטות של אגרוף, בעיטות וכל מה שיגייס את הגוף בצורה הנכונה וללא פציעות להשיג את התוצאה אליה אתם שואפים ובה תרצו להתמיד גם אם תחליטו בשלב כזה או אחר כי אתם מצטרפים לקבוצה של מתאמנים בשיעור.

כיצד נקבעת דרגת אימון קיקבוקס עם מאמן?

כמו בכל דבר, גם אימון קיקבוקסינג אישי עם מאמן יסייע לכם לקלוע בדיוק למטרה אליה הגעתם. יש אנשים שרוצים לחטב את גופם, אבל בזכות הקיקובקסינג השיגו אף יותר – הכול בזכות בחירת המאמן הנכון והתאמה לכושר והיכולות הגופניות.

כמו כן, לצד המאמן, תוכלו לעלות שלב אחר שלב וללמוד את הטכניקות המדויקות ביותר מבלי להיפצע, להתעייף ובטח שלא לייצר אימון יתר.

כאמור, דרגת הקושי כאן חשובה אבל אם אין לכם ניסיון בתחום, המאמן יעבוד אתכם לפני הכול על טכניקה נכונה ושם יטפס בצורה מקצועית לרף דרגת הקושי שתשיג לכם בדיוק את מבוקשכם.

רוצים לאתגר את עצמכם באימון שונה? נמאס לכם מהליכות או אפילו ריצות שהגוף התרגל אליהם? העצימות של אימוני הקיקבוקסינג בליווי מאמן יוכיחו לכם כי אפשר גם אחרת. מהיום מגיע גם לכם לזכות באימון שישפר לכם קורדינציה, יכולות מנטליות ואפילו ישפר לכם את מצב הרוח נוכח הדפקים הגבוהים בהם הוא פועל.

מחפשים אימון אפקטיבי שיותאם לנוחיותכם ולצרכי האימון שלכם? קיקבוקסינג אחד על אחד ואתם מסודרים.

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top