אלי אקספרס

אלי אקספרס

לא מעט חברות בכל רחבי הארץ והעולם מפרסמים מדי יום פרסומות המכילים את התוכן הידוע: "50 אחוז הנחה!", "מוצרים במחירים מצחיקים!", "בעל הבית השתגע" ודומיו. אך בדרך כלל לאחר שהגעתם למקום גיליתם שבאמת זה לא כך. המוצרים שהוצגו בפרסומות היו כמעט באותם מחירים שהוצגו לפני המכירות, פרסומות בהן נכתב שכל החנות ב30% הנחה וגיליתם ש80% מהפריטים לא חלים על המבצע הזה. תמיד הסתובבנו בידיעה כי החברות הללו עושים מאיתנו צחוק ובלא מעט מקרים אנו נאלצים למצוא את עצמנו משלמים וקונים מכיוון שאיננו יודעים מתי האופציה תפתח שוב.

לבעיה הזו קמו לא מעט אתרי מסחר גדולים כגון אלי אקספרס, איביי, אמאזון וכדו' המאפשרים לנו לרכוש את המוצרים שאנו מחפשים מכל תחום אפשרי במחירים הרבה הרבה יותר זולים. בהרבה מאוד מקרים כאשר אנו משווים בין מוצר בארץ למוצר שנרכש מאלי אקספרס או מאחד האתרים ניתן למצוא פערים גדולים במחירים של כל אחד מהמוצרים. הבעיה העיקרית באתרי המסחר הללו היא ההמתנה למוצר. בדרך כלל המוצרים אותם הם מציעים נרכשים בארצות המזרח וכל הזמנה לוקחת בין שלושה שבועות לחודש ולפעמים גם הרבה יותר. לכן, לפני כל הזמנה אנו ממליצים לכם לתכנן מראש את המוצרים שאתם רוצים לרכוש שיגיעו בזמנים שתכננתם.

כל אחד יכול למצוא שם את המוצר שהוא מחפש , בין אם זה הנעלה, ביגוד , אלקטרוניקה , צעצועים , גאדג'טים או כל מיני מוצרים אחרים שניתן להעלות על הדעת. החיפוש הקל והקטגוריות שמשמשות לסיווג המוצר בצורה יותר ספציפית עוזרות לקונה להגיע למוצר שהוא מעוניין בו בקלות ובמהירות. תהליך הרכישה הוא פשוט וקל , מזינים את פרטי האשראי ואת הכתובת וזהו, המוצר עושה את דרכו לארץ. אלי אקספרס מצויידת גם במערכת הגנת צרכן קשוחה שכשמה כן היא, מסייעת במקרים בהם יש בעיה עם המוצר שנשלח, אם הגיע או לא או הגיע פגום ואז המערכת נכנסת לפעולה בהוראת הצרכן, ולרוב המקרים האלו נגמרים לשביעות רצונות של הלקוח. אז אנו ממליצים גם לכם להכיר את אלי אקספרס – אלי אקספרס הינו האתר המכירתי של זירת הספקים מקבוצת אליבאבא. אליבאבא הינו שוק ספקים אשר מוגדר כ-B2B– או "ביזנס טו ביזנס" – מינוח הלקוח משפת השיווק המקצועית. הרעיון בנוי על עסקאות של בית עסק אחד עם בית עסק שני (ללא לקוחות)– למשל, עסקאות בין יצרן לבין קמעונאי.

אלי אקספרס

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top