אלפי עוקבים באינסטגרם

אלפי עוקבים באינסטגרם

בעבר בבית ספר כל אחד היה מודד את הפופולריות שלו, כל נער ונערה רצו להיות הכי מקובלים ועם עדת חברים עצומה. ככל שהיו לך יותר חברים כך הרגשת יותר טוב והיית יותר שמח. ניתן לומר כי בין בני נוער רבים התקיימה תחרות סמויה למי יש יותר חברים ומי יותר פופולרי. זהו הטבע האנושי ואין להתכחש אליו, נראה כי השגת חברים מגיעה מהדנ"א שלנו והיא נמצאת בשורש קיימנו ונראה כי מאז ומתמיד רצינו להשיג כמה שיותר חברים ולהיות מקובלים ככל הניתן. ובכל זאת אנחנו צריכים לזכור כי בשנים האחרונות חל שינוי מסוים, במקום לרצות שיהיו לנו כמה שיותר חברים בעולם המציאותי אנחנו מנסים להשיג כמה שיותר חברים ברשתות החברתיות שבעולם הדיגיטלי. כך אנשים רבים מנסים להשיג אלפי עוקבים באינסטגרם ולהיות פופולריים ככל הניתן ברשת זו ונראה כי מגמה זו רק תלך ותתגבר.

אלפי עוקבים באינסטגרם – מדוע זה קשה יותר מאשר ברשתות חברתיות אחרות?

אך שימו לב אף אחד לא אמר כי השגת אלפי עוקבים באינסטגרם היא משימה קלה. למעשה ניתן לומר בפה מלא כי השגת הרבה עוקבים באינסטגרם היא משימה מורכבת ביותר וקשה ביותר גם אל מול רשתות חברתיות אחרות. למעשה ניתן לומר בפה מלא כי באינסטגרם זו משימה קשה ביותר להשיג עוקבים וזאת עקב התחרות העזה שיש מצד כל משתמשי האינסטגרם. אין עוד רשת חברתית שכה פעילה כמו האינסטגרם והדבר מוביל לכך כי יש קושי מהותי להשיג עוקבים חדשים ברשת זו. עליכם להיות שונים מהרוב וכך לבלוט אל מול שאר האנשים באינסטגרם אך זוהי משימה קשה ומורכבת המובילה לכך כי ישנו קושי רב להיות בולטים באינסטגרם.

אלפי עוקבים באינסטגרם – המטרה של כל ילד, גבר ואישה

למעשה ניתן לומר כי ככל שהמשימה להשיג אלפי עוקבים באינסטגרם היא יותר מורכבת כך יותר אנשים מנסים להשיג אותה. ניתן לומר בפה מלא כי הפופולריות של האינסטגרם נמצאת בשיא ומאות אלפי ישראלים גולשים בה ומנסים להטביע חותם ברשת זו ולהגיע לקהלים נרחבים ככל הניתן.

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top