דשא סינטטי מחיר – כמה זה עולה באמת?

דשא סינטטי

השוק מציג כמה וכמה דגמים של דשא סינטטי אבל בעת הבחירה בו תמיד יעלה הצורך לבדוק מה אתם צריכים באמת. האם אתם צריכים דשא לשימוש גבוה או שימוש נמוך? האם מדברים על דשא למטרות נוי או למטרות משחק, ישיבה או שימוש ברמה סופר גבוהה? בדיוק לשם כך רצינו לדבר אתכם על המחיר אבל בו זמנית גם על הדרך לבחור את הדשא שלא יצריך מכם עלות זולה ותחזוקה יקרה אף יותר.

איפה מוצאים דשא סינטטי במחיר שפוי?

כשמדברים על דשא סינטטי מחיר חשוב קודם כול להבין מה אתם צריכים באמת? השוק מציג בפניכם כמה אפשרויות של כמה סוגי דשא שיכולים בהחלט לומר לכם מה אתם צריכים ומה יכול להתאים לכם עכשיו או בעתיד.

במצבים מסוימים יש דשאים סינטטיים עם יכולות ועמידות של כמעט 100 אחוז ויש דשאים עם עמידות קלה של עד 50 אחוז. השאלה היא מה הצורך, האם מדובר במדשאות לנוי או שמדובר בבחירת מדשאות למשחק, תזוזה וניצול לפריסת יריעה או שמיכה עליו? אלו הם שיקולים שחשוב לקחת ולזכור כי עובי הדשא, סוג התפירה והקוטר הם רק חלק מהפרמטרים החשובים ביותר הרבה לפני שאתם בודקים דשא סינטטי מחיר זול יתר על המידה.

איך בוחרים דשא סינטטי?

כפי שהבנתם המחיר לא חשוב פחות ולכן בחירת דשא סינטטי מחיר היא חשובה אבל קודם לכן חשוב להבין האם זה דשא למשחקי כדורגל משפחתיים או שאולי לגן ילדים, לעסק או למרפסת שלכם. מה שהכי חשוב זה שאם בכל זאת מצאתם מחיר זול וודאו כי אין שם פערי תיווך ומה שאתם מקבלים אכן נכון ואטרקטיבי בדיוק כפי שהוצע לכם באתר האינטרנט או במעמד המכירה במקום.

לצד המחיר יש לבדוק האם הדשא עמיד בפני נזקי שמש, לא מכיל חומרים מסוכנים ועבר את כל הבדיקות לרבות תקני ישראל המעידים כי הדשא מכיל גם מעכבי בעירה ואינו מסוכן לאף אדם מהמשפחה או הסביבה החיצונית והעסקית שעבורה נרכש הדשא.

 

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top