האם זה אפשרי שעוד בעיות יצוצו כתוצאה מ-COVID-19?

מכולות

מאז העדכון האחרון שלנו לגבי השיבושים ש-COVID-19 גרם, צצו אתגרים חדשים. אם אתם נמצאים בעסקי משלוחי המכולות מספיק זמן, אני בטוחה שאתם זוכרים את המחסור במלאי ב-2009-2011. ובכן תתכוננו… זה הולך לקרות שוב

יש מונח בתחום המכולות שנקרא "מיקום מחדש". ובעוד שעל פניו זה נשמע כמו דבר טוב שזה עוזר להביא מכולות אל המקומות שבהם הכי צריכים אותם, זה בדרך כלל לא המקרה.

והפעם לא הולכת להיות שונה. עם ירידת רמות הייצור באסיה, יש ביקוש עבור מכולות ושרותי המכלה נוספות לייצוא סחורות ממרכזי ייצור נוספים לאזורים אחרים בעולם. זה זול ומהיר יותר עבור קווי המטען לעשות זאת לעומת הגדלת הייצור של מכולות חדשות, בתקופה זו (COVID-19) שבה כוחות העבודה מבוקשים מאוד, ומפעלי הייצור מעלים את המחירים של ציוד חדש. בקצרה, קווי הספנות המשתמשים במכולות אלה עבור מטענים לרוב קונים מלאי ולאחר הפריקה שולחים את היחידות הריקות חזרה לאסיה.

מה זה אומר עבורכם?

ובכן… פתאום הלקוחות הקמעונאיים שלנו (זה אתם) מתחרים בקווי משלוח ברכישת המכולות המשומשות. זה הופך את זמינות המוצר לקטנה מאוד אם בכלל, וכפי שאתם יכולים לשער, הדבר יקפיץ את המחיר.

אתם תתחילו לראות עליות מחירים דרמטיות, במיוחד באזורי המערב, בהם היצוא אינו תכוף כל כך. אם חיכיתם לזמן הנכון לקנות את המכולות, יתכן שהחמצתם את חלון ההזדמנויות שלכם של מחירים טובים עבור רכישת המכולות.

מה אנו מציעים? בידקו עם נציג מכירות לגבי המלאי! זה לא קל ויעיל כמו שהדברים בדרך כלל באתר הקל ונוח לשימוש שלנו. אבל זה ייתן לכם ציפיות ריאליות לגבי מתי המכולה שלכם תהיה זמינה.

אם יש לכם פרויקט רגיש בזמן, התקשרו אלינו וקבלו תשובות כדי לוודא שיש לנו במלאי את מה שאתם צריכים. כל הנציגים שלנו מיומנים מאוד במציאת מקומות חלופיים, ויעבדו קשה למצוא לכם דיל מוצלח.

כמה זמן זה יימשך?

איש אינו יכול להיות בטוח, מכיוון שהדבר קשור להשפעות כלכליות מקרו רבות. אנו יודעים שזה לא כל כך עוזר, אבל לדעת מה הסיבה לעליית המחירים פתאומית בוודאי תעזור לכם בתהליך הקנייה.

אם יש לכם את היכולת בתקציב שלכם, אנו ממליצים לכם בחום לשקול לקנות "מכולות לכיוון אחד", מכיוון שהם בדרך כלל קיימים בכמויות גבוהות יותר. זיכרו עם זאת, מכיוון שהביקוש עבור ציוד משומש יעלה ומלאי המכולות יאזל, מכולות המשלוח החדשות יהפכו למבוקשות יותר והמחירים יעלו במהירות.

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top