הדברת עכבישים טבעית

הדברת עכבישים טבעית

יש הרבה דרכים כיצד למגר תופעת חרקים מסוימת ואנשים רבים הבינו שלעתים עדיף להשתמש באלו הטבעיות. הדברת עכבישים טבעית יכולה להיות הרבה יותר בטוחה, זולה וקלה מהדברה שבה משתמש בתרסיס וזה הזמן להכיר אותה היטב.

כל הדרכים למיגור העכבישי

גם המעריצים הכי גדולים של ספיידר מן לא יאהבו לראות עכבישים אצלם בבית כי הם עושים הרבה בעיות. הם יכולים להיות בעיה קשה כשיש ילדים קטנים כי הרי הם יכולים לנשוך וכך למעשה תמצאו את עצמם הולכים למיון ומקווים שזה לא היה עכביש מסוכן, הם פוגעים בתברואה בבית כי הם טווים את הקורים שלהם בכל מקום ולמעשה הם יכולים גם להגיע למזון וברור לכולנו למה זה מזעזע. ניתן למגר את העכבישים על ידי שימוש ברעלנים כמו למשל בתרסיסים או בפיתיונות וניתן גם להדביר באופן טבעי. הדברת עכבישים טבעית היא אחת השיטות הטובות בגלל כמה יתרונות.

הדברת עכבישים טבעית: למה זה טוב?

  • למרות שתרסיסים לקטילת חרקים יש בשפע זה לא אומר שהם לא מסוכנים. עדיין מדובר ברעלים וצריך להבין שתרסיס כזה יכול להגיע אל ריאותיהם של חרקים שטובים לגינה שלנו ולא היינו רוצים למגר אותם. במקרים אחרים חומרי ההדברה עלולים לפגוע בחיות המחמד ולעתים אף בילדים שלנו.
  • הדברת עכבישים טבעית הרבה יותר זולה וקלה. יש מגוון מוצרים שבהם ניתן להשתמש בעלות נמוכה מאוד במקום להוציא מעל למאה או מאה חמישים שקלים.

איך מבצעים הדברת עכבישים טבעית?

להדברת עכבישים טבעית ניתן להשתמש במוצרים רבים שיש לכם בבית. אחד מהמוצרים הכי מוכרים שעוזרים לניקיון וגם למיגור חרקים היא אבקת סודה לשתייה. את האבקה אפשר לפזר בפתחי הבית, ליד הדלת ועל אדן החלון וכך למנוע כניסת עכבישים דרכם. כמו כן, ניתן להשתמש בשמן הדרים או שמן מנטה תוך מהילתם של כמה טיפול בכוס מים ולהשתמש בזה בתור תרסיס באזורים בהם העכבישים יכולים להגיע, מפתחי הבית וכמובן בחלקים הגבוהים בפינות החדרים. יחד עם זאת תמיד ניתן להשתמש בחתול שימגר את העכבישים יותר טוב מכולם תוך הטלת אימה עליהם.

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top