הדפסה על עט תל אביב

הדפסה על עט תל אביב

הדפסה על עט תל אביב תחלופה לכרטיס ביקור – אפשר לעשות את זה אחרת

כמה אפשר לחדש בעולם כרטיסי הביקור? הכל כבר נעשה, את הכל כבר ראינו, כרטיס ביקור שקוף, כרטיס ביקור נפתח, כרטיס ביקור לאורך, כרטיס ביקור לרוחב וכרטיס ביקור תלת מימד. הכל כבר נעשה, אבל רעיון פשוט אחד, יכול לנצח את כולם, בחוויית הלקוח.

מוכנים? יושבים? – כרטיס ביקור שהוא עט. הדפסת פרטי ההתקשרות שלכם, על עט אותו תחלקו ללקוחות, למתעניינים, ללקוחות פוטנציאליים ולשותפים עסקיים.

למה זה יכול לעבוד ולהצליח?

  1. כי זה אחר – לא ראיתם עוד דבר כזה שמישהו מבקש כרטיס ביקור ומוציאים לו עט נכון? אז אתם יכולים להיות אותו מישהו מיוחד שהוא זה שעושה משהו אחרת, משהו שונה ומשהו שמבדל אותו מעסקים אחרים
  2. כי זה שימושי – איזה כיף זה לקבל כרטיס ביקור, שהוא גם שימושי! הסיכוי שהלקוח הפוטנציאלי או כל מקבל של כרטיס הביקור שלכם, ישמור על העט, גבוה משמעותית מעוד כרטיס ביקור שהוא מקבל על בסיס יומי. 
  3. כי זה משאיר את העסק שלך במודעות – כאשר מקבל העט – כרטיס הביקור, ישתמש בו, הוא יזכור אתכם בחיבה ותמיד תהיו אתם והעסק שלכם במודעות שלו. גם אם הוא ישכח את העט במקום כלשהו ומישהו אחר ישתמש בו, הרחבתם את מעגל הפרסום שלכם, כולל פרטי יצירת קשר, בלי לשלם על עוד פרסום. משתלם לא?
  4. זה צריך להתאים לכם – אם אתם עסק בתחום הסטארט-אפ שמסמל חדשנות, תוכלו לבחור מתוך מגוון עצום של עטים שקיימים בשוק ולמצוא את העט שמתאים לכם ולמשפה השיווקית ולמוצר שאתם מוכרים או מציעים. לדוגמה, לחברה טכנולוגית –  עט מיוחד שכותבת מתחת למים או משהו גאדג'טי אחר כל עסק יכול למצוא את העט שמתאים לו, עם המסר שמתאים לו ועם פרטי התקשרות שיהוו כרטיס ביקור ייחודי ומבדל משלכם
  5. זה לא יקר – הדפסה על עטים, היא לא דבר יקר. תוכלו למצוא במסגרת התקציב שלכם בחיפוש פשוט של הדפסה על עט בתל אביב, ספקים שונים שיוכלו לספק לכם עבודה טובה, במחיר משתלם לעסק שלכם.

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top