הסבר על אירידולוגיה ממוחשבת

אירידיולוגיה

אחת הדרכים בהן אני מקבל מידע אודותיכם היא באמצעות מחקר על הקשתית שלכם (החלק הצבעוני בעין). זהו מדע האירידולוגיה. הקשתית שלכם ייחודית כמו טביעת אצבע. לאף אחד בעולם אין בדיוק את אותה קשתית כמוכם, ומבט מקרוב עליו יכול לספר לי הרבה על בריאותכם.

הקשתית מחוברת לכל איבר ורקמה בגוף דרך המוח ומערכת העצבים שלכם. מערכת העצבים מעבירה מסרים למוח מהגוף, וכשהמוח מקבל אותות אלו הם משתקפים בקשתית העין. אז על ידי הסתכלות בקשתית העין, אני מסוגל לגלות מידע על מצב האיברים השונים בגוף. אירידולוגיה אינה בדיקה אבחנתית – במילים אחרות, היא לא מראה לי שיש לכם מחלה ספציפית – אבל זו דרך בשבילי לראות באיזה רמה החלקים שונים בגופכם עובדים.

באירידולוגיה אני משתמש במצלמה מסוימת כדי לצלם תמונה דיגיטלית ברזולוציה גבוהה של הקשתית שלכם. אח"כ מחשב עם תוכנה מיוחדת מנתח תמונה זו ונותן לי ערך מספרי עבור האיברים שלכם כדי לציין באיזה רמה הם מתפקדים. מכיוון שהפרשנות נעשית על ידי התוכנה, ערכי הקריאה באירידולוגיה הם משמעותיים ואובייקטיביים. על ידי קריאה אובייקטיבית, אני מסוגל לזהות אילו איברים זקוקים לתמיכה, ולעקוב אחר תפקוד האיברים כאשר אנו עובדים יחד. בכל פעם שתקבעו תור, אשתמש בתוכנת האירידולוגיה כדי לצלם תמונה מעודכנת. אז אם אתם עוקבים ומשתמשים בהמלצות הדיאטה והתזונה שלי, בנוסף להרגשה טובה יותר, תוכלו למעשה לראות את הערכים משתפרים.

Miriamgarber

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top