התנעה מרחוק אינה שווה מכונית גנובה

התנעת רכב מרחוק

הסתיו בעיצומו והחורף יהיה כאן מחר. לא כיף לעזוב את הבית שלך בבוקר, לצאת החוצה למכונית קרה מכוסה שלג וקרח, ועוד לחכות שהיא תתחמם לפני שתוכל לצאת לעבודה. בעזרת מתנע מרוחק תוכלו להתניע את המכונית לפני שתצאו מהבית כך שיהיה חם והחלונות יופשרו לפני שתצאו לדרך.

אחת הסיבות העיקריות לכך שאנשים רבים אינם מעוניינים להתקין את ההתנעה מרחוק במכוניותיהם היא שהם מודאגים מאבטחה. הם חושבים שאם המכונית פועלת ללא איש בה, היא תהפוך למטרה קלה לגניבה, אך זה לא נכון. למתניעי רכב מרוחקים יש תכונות בטיחות שיכולות למנוע גניבת מכונית כאשר היא מופעלת ללא מפתח.

כיצד התנעה מרחוק יכולה למנוע גניבת רכב

כאשר ברצונך להתניע את המכונית שלך, הדלתות יינעלו אוטומטית אם הן עדיין לא נעולות. זה ימנע מגנב להיכנס לרכב. גנב יצטרך לפרוץ לרכב כדי לגנוב אותו, מה שעלול למשוך תשומת לב.

גם אם גנב אכן יפרוץ לרכב שלך, אי אפשר לנהוג ברכב בלי המפתח. על מנת שהמכונית תיסע, המפתח צריך להיות בהצתה ולפנות למצב "DRIVE". ללא המפתח, אי אפשר להעביר את המכונית מ"PARKING ". אם המפתח אינו במצב" DRIVE", המכונית תפסיק לפעול ברגע שמישהו ילחץ על הבלם. לרכבים מודרניים יש גם שבבים במפתחות כמערכת הגנה נגד גניבה. המתניע המרוחק שולח נתונים למחשב של המכונית המאפשרת לו להתחיל מרחוק, אך הוא מונע נהיגה במכונית ללא המפתח.

מתנע מרוחק יאפשר למכונית לפעול ללא מפתח למשך זמן מוגדר מראש, בדרך כלל 10 עד 20 דקות. אם המפתח לא מוכנס להצתה לפני שתם הזמן, המכונית תיכבה.

בואו קוברה מערכות מולטימדיה והתנעה מרוחקת לרכב כדי ללמוד עוד אודות מתנע רכב מרוחק ואיך זה יכול להפוך את החורף שלך לקל!

מתנע רכב מרוחק הוא דרך בטוחה ונוחה לחמם את מכוניתך ביום חורפי קר. יש לו מערכות נגד גניבה להגנה על הרכב שלך מפני גנבים. אם אתם מעוניינים להתקין התנעה מרחוק לרכב או שיש לכם שאלות, אתם מוזמנים לאחד משש המיקומים הנוחים שלנו או לחצו כאן למלא טופס בירור!

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top