כיצד חלונות מפרץ וקשת יכולים להפוך חדר קטן לגדול יותר

חלונות קשת

ישנם כמה דברים שיכולים להוסיף קסם אדריכלי לבית שלכם, לדוגמא, סט יפהפה של חלונות מפרץ או קשת. מבחוץ הם מספקים מרקם ומימד שלבטח יתפסו את עיניו של כל עובר אורח, ומבפנים הם מציעים נוף נהדר לסביבת ביתכם כמו גם תחושה של מרווח. זה נכון, חלונות מפרץ וקשת יכולים לגרום לחדרים קטנים להרגיש גדולים יותר. איך? מכיוון שהם מורכבים מחלונות מרובים המסודרים באופן שיוצר תחושת פתיחות.

יחידת חלונות מפרץ מורכבת משלושה חלונות נפרדים. בדרך כלל החלון האמצעי קבוע ואילו את החלונות משני צידיו – האגפים – ניתן להזיז, אך זה לא תמיד המקרה. האגפים מותקנים בזווית – בדרך כלל 30 או 45 מעלות – וכל יחידת חלון במפרץ יוצאת החוצה מהקיר החיצוני של הבית, מה שיוצר חלל בצורת חצי משושה בחלק הפנימי המכונה "מפרץ". אם חלון המפרץ מגיע עד הרצפה, המפרץ הזה יכול לשמש כפינה. אם המפרץ מוגבה, הוא יכול לשמש כמשטח אחסון או אפילו כמקום לשבת ולהביט דרכו.

חלונות קשת דומים לחלונות המפרץ בכך ששניהם מורכבים מיחידה עם מספר חלונות. עם זאת, בעוד שחלונות מפרץ כוללים שלושה חלונות בלבד, חלונות קשת יכולים לכלול ארבעה, חמישה, שישה או יותר חלונות אישיים. כמו כן, בעוד שחלונות המפרץ הם חצי משושים, חלונות הקשת מעוגלים יותר. עם זאת, אפקט "קיר חלונות" הזה שחלונות מפרץ וקשת יוצרים יכול לגרום לחדר קטן להרגיש מרווח יותר על ידי הכנסת המון אור טבעי, סיפוק נופים פנורמיים, ואף ליצור פינה קטנה בה תוכלו לאחסן דברים או לשבת וליהנות מהנוף.

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top