כל אחד צריך בבית שולחן קקל

שולחן קקל

התרבות הישראלית היא תרבות של שפע, חברה, כולנו אוהבים לארח ולהתארח, לצאת לטיולים, לפתוח את הדלת לבני המשפחה, השכנים והחברים בין אם זה לארוחת ערב שישי, שבת בצהריים, ערבי חג, חגים או אפילו סתם ככה לארוחת ערב של אחר הצהריים עם הילדים והחברים מהגן.

העניין הוא שבכל פעם מחדש אנו שוברים את הראש לגבי איפה כולם יישבו, איך נסדר את השולחן הרי אין מקום גם לכולם לשבת וגם בכדי לסדר את האוכל והשתייה שתופסים את רוב המקום. מהיום יש פתרון כל אחד צריך שיהיה לא בבית שולחן קקל.

מה זה שולחן קקל?

כידוע לכל קקל זה בעצם ראשי תיבות של קרן קיימת לישראל. אלו הם אותם שולחנות בהם אנו יושבים כשאנו יוצאים לטיולים בחיק הטבע, בפארקים, גנים ציבוריים, חורשות ויערות ברחבי ישראל.

מדובר בשולחן מעץ אליו מחוברים שני ספסלים ארוכים, אחד בכל צד. שולחן זה מאפשר לפרוס בצורה נוחה ונעימה את כל מוצרי הפיקניק בין אם זה סלטים, פשטידות, כריכים, שתיה, פירות ופשוט לשבת אחד ליד השני, לשוחח וליצור אינטרקציה מושלמת עם האנשים שהכי קרובים לנו. את השולחן מחברים לספסלים באמצעות משטחי עץ מלא הממוקמים האחד ליד השני וכך יוצרים שולחן שלם.

אז למה בעצם כדאי שיהיה לנו שולחן קקל בבית?

  1. פתרון מושלם בתור שולחן ילדים בכל משפחה יש ילדים בכל הגילאים. ברגע שהילדים יושבים, השולחן הרגיל, עדיין גבוה להם והכסאות עדיין נמוכים להם ואז צריך לחפש כל מיני פתרונות ולהגביה עבורם את הכסא עם כריות. במקום להסתבך, פשוט קונים שולחן קקל אחד או שניים הביתה וזה המקום המושלם עבור כל הילדים ביחד.
  2. פתרון מצוין לפרוס את האוכל והשתיה אחת הבעיות בסידור השולחן, היא שכל האוכל שאנו מכינים ובקבוקי השתייה שאנו מגישים, תופסים את כל המקום על השולחן. שולחן קקל מאפשר לחסוך במקום, שכן ניתן פשוט להגיש עליו את האוכל ואז כל אחד ניגש לשולחן ובוחר מה שבא לו בלי שכל הדברים יפריעו.
  3. יוצאים לטיול? יש שולחן לקחת אם אתם יוצאים להרבה פיקניקים וטיולים, אבל לא בטוחים לגבי מה המקום מציע מבחינת היערכות, פשוט מעמיסים שולחן קקל בבגזמאחורה והנה לכם פתרון מעולה.

שולחן קקל

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top