מי צריך עורך דין דיור ציבורי בחיפה?

דיור ציבורי

היום פועלות בישראל מספר חברות לדיור ציבורי, כדוגמת עמידר, חלמיש ואחרות. על פניו, מטרתן של חברות אלה לספק פתרונות דיור למי שאינו יכול לרכוש דירה בשוק החופשי, בשל אילוצים כלכליים. עם זאת, גם בתחום הדיור הציבורי ההיצע מוגבל למדי, מה שמערים לא פעם קשיים על מחפשי הדירות. לכן חשוב להכיר היטב את הזכויות שלכם, להבין מה תוכלו לקבל וכיצד נכון לפעול.עורך דין דיור ציבורי בחיפה שם כדי לספק את כל התשובות לכל השאלות, לסלול את הדרך וללוות אתכם לאורך המסע כולו. זאת כדי שתוכלו למצות את הזכויות שלכם, גם כאשר נדמה שאין עוד דרך לפעול.

הדיור הציבורי על קצה המזלג

באופן כללי ניתן להגדיר כי הזכאים לדיור הציבורי הם מי שנחשבים לאוכלוסייה קשת יום. ספציפית מתייחס החוק למשפחות חד הוריות, למשל, או למי שנחשב לנכה בדרגת נכות גבוהה. בנוסף נקבעה זכאותו של דייר ממשיך, שהוא למעשה מי שחי בנכס עם הדייר המקורי במשך מספר שנים, עד למועד פטירתו, וכעת זכאי לעזרה אף הוא בגלל נסיבות כלכליות או אישיות. כל זאת, בתנאי שמדובר בקרוב משפחתו של הדייר המקורי. אם כן, נשאלת כעת השאלה איך תדעו מה הזכויות שלכם וכיצד תוכלו לפעול למימוש זכויות אלה באופן מלא.

עורך דין דיור ציבורי בחיפה – שירותים מרכזיים

כאמור, עורך דין דיור ציבורי הוא האדם הנכון למקרים מהסוג הזה, וניתן להצביע על מספר שירותים מרכזיים אשר באפשרותו להציע, לרבות מימוש זכותו של אדם לרכוש את הנכס בכפוף לחוק. בנוסף תוכלו לממש את זכותכם להיחשב "דייר ממשיך", להתגונן מפני תביעות פינוי, לקיים משא ומתן עם חברות הדיור הציבורי כדי להתמודד עם חובות קיימים, ואף הגשת עתירות מנהליות – בין אם הן מוגשות כנגד החברה ובין כנגד משרד הבינוי והשיכון. בכל אחד מהמקרים הללו עורך הדין הוא זה שינמצא שם בכל שלב ובכל צעד, תוך שהוא מעניק שירות אישי ברמה הגבוהה ביותר. הכל כדי שתוכלו לקבל את מה שמגיע לכם, בלי לאפשר לאיש לפגוע בזכויותיכם.

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top