מרפסות עץ

מרפסות עץ

בא לכם מרפסת? זה אפשרי!

לא מזמן, נכנסתי לבית של חברה שגרה ברמת גן. בבניין ישן, ברומה גבוהה יחסית. ישר כשנכנסתי היא התלהבה ולקחה אותי לראות את המרפסת החדשה שלה. כשיצאתי למרפסת, הופתעתי לגלות שאני מרגישה כאילו הגעתי לצימר בהרי שוויץ. מרפסת תלויה, כולה מעץ. יציבה ויפה ומעניקה לבית תחושה אחרת לגמרי, מעוד דירה בבניין מגורים סטנדרטי.

היא סיפרה לי שראתה מרפסת כזאת בסרט ולא נחה עד שמצאה  מי בונה מרפסות אלה והגשימה אתה החלום שלה.

אז איך בעצם בונים מרפסות עץ?

מרפסת עץ, היא לא פרויקט גדול ביחס למרפסת רגילה. אתם בטח תופתעו לשמוע שאפילו בקומות גבוהות מאוד, ניתן לבנות מרפסת תלויה העשויה מעץ. עם מהנדס בניין, חומרים איכותיים ותכנון נכון, אתם יכולים לקבל מרפסת מהממת בבית שלכם ובכך להעלות את ערך הדירה שלכם בכ 10-20 אחוזים.

בניית מרפסת תלויה מצריכה אישורי בנייה, בדומה לכל מרפסת שתרצו לבנות. קבלת האישור מותנית לרוב באישור השכנים והרשות המקומית.

מאילו עצים מומלץ לבנות מרפסות עץ?

לפני הכל, שחוב כי תבינו שבניית מרפסות עץ תלויות, מצריכה ידע מקצועי עמוק ומתמחה. מדובר כאן במבנה הנדסי, שצריך להיות מסוגל לעמוד בפגעי מזג אוויר ולשאת משקל לא קטן עליו. בכדי שזה יצליח, איש המקצוע שלכם צריך לדעת להתייעץ עם אנשי מקצוע מתחום ההנדסה והבניין ולקבל הנחיות מדויקות לבניית המרפסת. בנוגע לעץ עצמו, קיימים סוגי עץ רבים ושונים שיכולים להתאים למשימה. את חלקם, תפסלו עקב משקלם שאינו מתאים להגדרות הבניהי של המרפסת שלכם.

עדיין, יישארו לכם מגוון עצים לבחירה, מהם תוכלו לבחור לפי עלות העץ וכמובן, החיבור שלכם למראה ולטקסטורה של העץ. חשוב לשים דגש על עמידות העץ, בכדי שתוכלו להנות ממנו הרבה שנים.  

הדבר החשוב ביותר בבחירת איש מקצוע לבניית המרפסת שלכם, הוא קבלת המלצות ובדיקת עבודות קודמות שלו. אין כמו לראות עבודה גמורה, לשמוע לקוחות קודמים שלו ואת שביעות רצונם, כדי לסייע לכם לקבל החלטה.

כמובן שגם מבחינה תקציבית, מומלץ לקבל לפחות שתי הצעות מחיר מאנשי מקצוע שונים, להכין טבלה של יתרונות וחסרונות של כל בעל מקצוע ולקבל החלטה, בהתאם לפרמטרים החשובים לכם ומסגרת התקציב למרפסת שלכם.

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top