מתי הזמן הטוב ביותר לניקוי החלונות הבא שלכם?

ניקוי

ניקוי חלונות הוא חלק מהותי מהטיפול הביתי שלכם. כאשר החלונות מלוכלכים, כל הבית שלכם יכול להיות מושפע. מחוסר אור שמש ועד לתגובות אלרגיות קשות, אי שטיפת החלונות עלולה להוביל לתוצאות מצערות רבות.

איכות ניקוי החלונות שלכם תלויה אם אתם עושים זאת בעצמכם או שוכרים איש מקצוע. מכיוון שטיפת חלונות כרוכה בהגעה לגבהים, היא עלולה להכיל סכנות אפשריות לבריאותכם. בינתיים, ללא ניסיון, אימונים וציוד מיוחד אין סיכוי שתשיגו תוצאות באיכות גבוהה.

ניקוי האביב נוח מאוד

הזמן הטוב ביותר להתחיל לנקות את החלונות שלכם הוא האביב, במיוחד אם לא עשיתם את זה כבר זמן מה. במהלך החורף צוברים חלונות כמויות גדולות של לכלוך וזוהמה. גשם ושלג בשילוב עם רפש וזיהום עלולים להפוך את הזכוכית שלכם למשטח בוצי. אם החלונות שלכם פונים לכביש סואן, המצב יכול להיות אפילו יותר גרוע.

בהתאם למזג האוויר החורפי והמיקום בו אתם גרים, הצרכים שלכם לניקוי חלונות עשויים להשתנות. עם זאת, כל המומחים ממליצים על ניקוי חלונות באביב. זה זמן מצוין להיפטר מכל הזוהמה ולהכין את הבית לקיץ נטול דאגות.

אם הבית שלכם ישן והחלונות ממוסגרים מפלדה או עץ, אתם עלולים להיתקל בקורוזיה אלא אם כן אתם מנקים אותם כראוי. לחות המצטברת בתוך המסגרות הישנות מובילה להיווצרות עובש ופגיעה בביתכם. זו הסיבה שהתעלמות מניקוי קפיצים בבתים ישנים היא אפילו מסוכנת יותר מאשר בנכסים שנבנו לאחרונה.

לשטוף, לייבש וחוזר חלילה?

למרות שניקוי האביב הוא היעיל ביותר, זה לא אמור להיות הניקוי היחיד שמבצעים. מומחי שטיפת חלונות ממליצים על ניקוי חלונות דו-שנתי כדי לשמור על הזכוכית במצב טוב.

העונה השנייה שמתאימה מאוד לניקוי חלונות היא הסתיו. על ידי מרווח זמן שווה בין הניקיונות, תוכלו להשיג את התוצאות הטובות ביותר. בנוסף, ניקוי סתיו יכול להכין את הבית לחורף. חלונות נקיים מעניקים לאור שמש גישה ישירה לנכס שלכם, ובכך מחממים אותו ומסייעים לכם לחסוך בחשבונות חשמל.

האם גשם יכול להפוך את חלונותיי שוב למלוכלכים?

חלק מבעלי הבית דואגים לנקות את חלונותיהם באביב ובסתיו בגלל גשמים תכופים.

חשוב להבין כי גשם לא מלכלך את החלונות. מי גשם הם נקיים ושקופים. לאחר שירד גשם על חלון נקי, הוא ייעלם עם הזמן מבלי להשאיר כתמים. אבל אם הם נופלים על חלון מלוכלך, המים מתערבבים בזוהמה ומשאירים פסים.

מה אם הייתי מפספס את הניקיונות באביב ובסתיו?

אם פספסתם את הניקיון הרגיל שלכם, אל תדאגו. רוב חברות ניקוי חלונות עובדות כל השנה. לא משנה מה תחליטו, אל תדחו את הניקוי בחצי שנה נוספת.

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top