מתקני תצוגה ממותגים עם חברת בי דיגיטל

Image

מתקני תצוגה מסייעים להעברת מסרים ושיווק החברה

שימוש נבון במתקני תצוגה ממותגים יסייע לכם לשווק בצורה יצירתית ונעימה לעין את החברה שלכם. מתקני התצוגה יכולים לשמש על בסיס יומיומי, למשל באולמות תצוגה או במשרדי החברה. כמו כן, ניתן להזמין מתקנים שכאלה גם עבור כנסים או אירועים במרכז , דוגמת יום גיבוש עבור כל עובדי החברה או כנס בו תוכלו לגייס לקוחות פוטנציאלים נוספים. לאור שימושיו השונים, על מתקן התצוגה להיות מעוצב בצורה אשר מושכת את תשומת לבם של המביטים בו. על כך משפיע מן הסתם גם עיצובו הגרפי, אך גם ההדפסה ואופן הסידור של המתקן עצמו (מהו הגודל שלו, היכן הוא ממוקם). לכל הפרטים הללו כדאי לתת את הדעת מבעוד מועד, וכך להוציא את המקסימום האפשרי מכל אירוע בו מוצבים מתקני תצוגה.

כיצד לבחור את מתקן התצוגה המתאים עבורכם?

  • לאיזה סוג של אירוע מיועד מתקן התצוגה? בתור התחלה, כדאי לכם לברר מהו האירוע הספציפי אליו מיועד מתקן התצוגה אותו אתם מעוניינים להזמין. גם אם לא מדובר באירוע יחיד, אלא בסדרת אירועים מסוג מסוים (כנס, ועידה, הדרכה מרובת משתתפים וכו'), הרי שאופי האירוע עדיין צפוי להשפיע על סוג מתקן התצוגה המועדף.
  • מזמינים מתקני תצוגה בטווח המחירים האפשרי לכם – מתקני תצוגה נעים על גבי טווח מחירים רחב, בין היתר לאור המידות השונות בהן הם יכולים להגיע. מומלץ להחליט מבעוד מועד מהו התקציב הייעודי שאתם מסוגלים ומעוניינים להשקיע במטרה זו, וכך לחפש חברה אשר משווקת מתקני תצוגה שעומדים ברף הכספי שהצבתם לעצמכם.
  • מתחשבים בגודל המתקן האפשרי – אין טעם לרכוש מתקן תצוגה אשר גדול מדי בעבור השטח המיועד לו. לפיכך, יש להתחשב בגודל המקסימלי האפשרי בטרם הזמנת מתקן התצוגה.
  • הכירו את סוגי מתקני התצוגה הבולטים – כדי לבחור את מתקן התצוגה המתאים ביותר, ראשית כל יש להכיר את הסוגים הקיימים בשוק. בין הסוגים הבולטים תוכלו למצוא את ה"מולטי קיוב", הידוע גם בתור "גב במה". מתקן זה משמש כרקע נפוץ לבמות נאומים. לצד זאת, אחד המתקנים הנפוצים הינו ה"רולאפ", מתקן תצוגה גובה אשר מושך את העיניים ולפיכך שימוש בתור אמצעי אכוונה. לבסוף, תוכלו לבחור גם במתקן לקאפה, אשר על גביו ניתן להדפיס כל מסר או תמונה העולה על דעתכם.
  • שלבו בין סוגי מתקנים שונים – כמובן שניתן לשלב בין סוגים שונים של מתקני תצוגה, ואין צורך להתפשר אך ורק על אחד הסוגים. תוכלו למשל לבחור במולטי קיוב בעבור הבמה המרכזית, ואת הדרך אל האולם למלא ברולאפים עליהם תפזרו שלטי אכוונה או את לו"ז האירוע. כמו כן, מכל אחד מסוגי מתקני התצוגה ניתן להזמין מספר רב של עותקים.

מתקני תצוגה ממותגים מזמינים דרך חברת בי דיגיטל

חברת בי דיגיטל מתמחה בעיצוב ושיווק של פתרונות דפוס, בין היתר גם של מתקני תצוגה ממותגים ומתקדמים. החברה ידועה באיכות המוצרים הגבוהה שהיא משווקת, מה שהופך אותה לפתרון אידיאלי עבורכם בהקשר זה. צוות העובדים המסור ישמח ללוות אתכם לאורך כל התהליך, למן בחירת סוג מתקן התצוגה המתאים ביותר עבורכם, דרך העיצוב הגרפי של המוצר, וכלה בהדפסה עצמה. לאחר שתקבלו לידיכם את מתקן התצוגה המוגמר כל שיוותר לכם לעשות הוא להחליט כיצד יהיה הכי מוצלח להציגו. את מתקן התצוגה כדאי להציב במקום בולט לעין, כזה שימשוך כמה שיותר קהל לקוחות פוטנציאלי ויסייע להעביר את המסר בו אתם מעוניינים.

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top