נכסים למכירה רמת השרון

נכסים למכירה רמת השרון

נכסים למכירה רמת השרון איך בוחרים באיש נדל"ן מתאים לכם?

'קניית נכס לטובת מגורים או השקעה, היא החלטה לא קטנה. מדובר בכסף לא קטן, בהשקעה רצינית כלכלית, רגשית וגם מבחינת זמנים בה אנו משקיעים בחיפוש ובהחלטה.

חיפוש נכסים למכירה ברמת השרון לטובת מציאת נכס שמתאים לכם, זאת משימה רצינית וכמו בהרבה נושאים אחרים, גם במשימה כזאת, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מהתחום שמבינים, מכירים ויודעים את העסק.

אפשר לנסות ולחפש לבד, ללכת לראות בתים לבד, לעשות את המשא והמתן עם בעלי הנכס לבד ולחתום על החוזה לבד. זה אפשרי ואנשים בוחרים לעשות זאת מדי יום. 

רק מה שהם לא אומרים לכם, ואולי הם אפילו לא יודעים זאת, המחיר שאתם משלמים על "חיסכון" בסיוע מסוכנות נדל"ן מסודרת, הוא הרבה יותר גבוה ממה שאתם חושבים.

נכסים בבלעדיות – לסוכנויות רבות ובוודאי שלסוכנות שיין נדלן, יש בלעדיות על נכסים בעיר. כלומר, אם לא תעבדו עם סוכנות נדל"ן, לא תוכלו בכלל להגיע לנכסים האלה ולא תיחשפו אליהם. כמובן שמדובר בפספוס, מכיוון שיכול להיות שבדיוק הנכס הזה, שרשום רק בשיין, הוא הבית החלומי שאותו אתם מחפשים.

יכולות משא ומתן – לאנשי נדל"ן יש את היכולת, הניסיון והמיומנות לנהל משא ומתן עם בעלי הנכס.  הכרתי פעם סוכנת נדל"ן שהסבירה ללקוחות שלה שבכסף שהם משלמים לה על העסקה, היא מצליחה לחסוך להם משמעותית במחיר הנכס, כך שהם בסוף משלמים פחות על הנכס וגם עם עלות השירות שלה, עדיין בשורה התחתונה המחיר יוצא זול יותר לקונים ובמקביל, הם נהנים משירות, מכך שהיא עובדת עבורם במקום שהם יעבדו בלחפש ובליווי מקצועי לעסקה לא קטנה.

חסכון בזמן – סוכן הנדל"ן שלך חוסך לך זמן. את הנכסים שאינם רלוונטיים אליך, הוא מסנן מראש ודואג שלא תיחשפו אליהם בכלל. במודעות של דירות למכירה מאנשים פרטיים, במקרים רבים לא כל המידע נמצא, הנכס מוצג בצורה מפתה ובסוף, כשאתם מגיעים לראות את הנכס, אתם מגלים שבזבזתם את זמנכם והמקום בכלל לא רלוונטי אליכם. לא חבל? סוכן הנדל"ן שלכם יודע בדיוק מה אתם מחפשים, מה חשוב לכם ולכן הוא ידע להציע לכם רק נכסים רלוונטיים שיתאימו לצרכים ולרצונות שלכם, הלקוחות שלו.

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top