ספסלי זולה לגינה

ספסלים

אם יש לכם גינה ואין בה מקום לשבת אז אתם רחוקים מאוד מהשימוש האידיאלי בה. אי אפשר ליהנות מהגינה בלי ספסלים ואי אפשר ליהנות מהישיבה בה יותר מאשר ספסל. אם יש לכם זולה בגינה אתם חייבים שיהיו לכם ספסלים, וזה בדיוק המאמר שיסביר לכם מה המחיר שלהם ועל אלו ספסלים מדובר.

ספסלים נמוכים עם מזרון מותאם

כאשר מדברים על ספסלי זולה לגינה , אפשר למעשה לבחור גם ספסלים שיזכירו ספסלי רחוב, ספסלים גבוהים, ספסלים רחבים מאוד וכן הלאה. חלק מהם יכולים גם להזכיר לכם יותר ספה מאשר ספסל כאשר יש עליהם ריפוד איכותי ומעוצב. עם זאת כאשר מדברים על ספסלים לזולה, בדרך כלל מדברים על ספסלים פשוטים יותר. ספסלים אלו יכולים להיות עשויים מעץ או ממתכת כאשר ספסלי עץ יהיו הנפוצים ביותר. בעיקר בגלל המחיר שלהם. בדרך כלל הם יהיו נמוכים מאוד, כאלו שאפשר למתוח את הרגליים די בקלות ולהתפרק בנוחות, כאשר יהיה מזרון קטן שמותאם לישיבה נוחה יותר.

מה המחיר של ספסלי זולה לגינה?

המחיר של ספסלי זולה לגינה נע בין 250 שקלים לספה ועד 700 שקלים, הכל תלוי מה הגודל של הספסל ועד כמה הוא איכותי. האיכות של הספסלים יכולה להיות שונה מאוד והיא תלויה בסוג העץ, סוג העץ וכמובן הדקות שלו. כשמדובר על ספסלי מתכת לזולה בגינה האיכות תהיה גבוהה יותר וכך המחיר ינוע בין 500 שקלים ועד 1000 שקלים בממוצע. ככל שהספסל יהיה גדול יותר כך הוא יהיה יקר יותר אך קחו בחשבון שתצטרכו פחות ספסלים וזה מה שמשמעותי באמת.

האם אפשר לבנות את הספסלים?

מי שרוצה ספסלי זולה לגינה יכול לבנות אותם בעצמו. הבנייה אמנם לא תהיה מסובכת אך זה תלוי עד כמה יש לכם ידע בבנייה. בסך כל תצטרכו כמה קורות עץ, פטיש ומסמר, אך חשוב שהקורות יהיו בגודל המתאים ביחס לספסל שאתם רוצים לקבל וכמובן זו לזו. הבנייה יכולה להיות מסובכת יותר כאשר אין לכם כל ידע בבנייה או שאין תכנון לצורה הסופית של הספסל ולפעמים פשוט כדאי לקנות אותם ולא להסתבך.

ספסלים

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top