ספסל עץ ומתכת לגינה- כשכפריות ומודרנית נפגשים יחדיו

ספסל עץ ומתכת

בעבר ספסלי העץ היחידים שהיינו פוגשים, אלו המשולבים עם מתכת היו ספסלי הרחוב הכל כך ידועים ומובנים מאליהם. כשאנו הולכים ברחוב או נמצאים בפארק עם הילדים וזקוקים למנוחה קצרה, תמיד הם שם- ספסלי עץ ומתכת. היום יש עוד המון סוגים ודגמים של ספסלים מהסוג הזה כך שהם מתאימים גם לגינה שלנו ואפילו למקומות ולאזורים מסוימים בבית. ניתן לבחור בין ספסלי עץ ומתכת לגינה בשלל גדלים- אלו המתאימים לישיבה של זוג או גדולים יותר המתאימים לכמה אנשים. הם מתאימים הן לנוי והן לישיבה כך שהם נותנים מענה מצוין על שני צרכים בסיסיים שלנו. הם משדרגים כל פינת ישיבה או כל פיסה של דשא או דק וניתן למעשה למקם אותם כמעט בכל מקום.

אז למה מתכת ועץ יחדיו ?

רוב הבתים היום מעוצבים בסגנון משולב כפרי ומודרני. שילוב בין מרקמים, חומרי גלם, צבעים ותאורה אשר יוצר הרמוניה ואווירה ייחודית. השילוב בין שני סגנונות אלו בא להתגבר על הקרות והחדות שסגנון מודרני יוצר לבדו (אנו מרגישים זאת בבתים שהם נטו מודרניים ועשויים זכוכית, מתכת ושיש ועל הכבדות שהסגנון הכפרי יוצר כשרק הוא נוכח בחלל. למעשה, השילוב בין מתכת לעץ מצד אחד יעניק לרהיט ולחלל את המראה הכפרי, היוקרתי והעוצמתי שמביא איתו חומר העץ הטבעי ומצד שני המתכת מרככת את העץ ומעניקה לו מראה קצת יותר קליל, נקי ואסתטי ולכן זה למעשה השילוב המושלם. יחד עם זאת ספסל עץ לגינה המשלב את שני חומר הגלם גם יחד ממשיך את העיצוב של הבית וזה מאוד חשוב כאשר מעצבים גינה, להקפיד שתהיה הרמוניה בין החוץ לבין הפנים.

איפה ניתן לרכוש ספסלי עץ ומתכת לגינה?

ראשית כל, תוכלו לרכוש ספסלים מהסוג הזה דרך האתר שלנו או אפילו בחנות עצמה. יש כל מיני סוגים של ספסלים ומערכות ישיבה המשתלבים בצורה נפלאה זה עם זה.

ספסל עץ ומתכת

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top