עורכי דין ייפוי כוח מתמשך

עורך דין ייפוי כח מתמשך

בוחרים באיכות ואמינות של עורך דין נדב שפירא

בחירה בחתימה על מסמך ייפוי כוח מתמשך בנוכחות עורכי דין, היא הבחירה לקחת את החיים שלכם ואת ההחלטות על החיים שלכם בידיים שלכם ולבחור בעצמכם, מי יקבל את הכבוד והאחריות של לבצע החלטות אלה עבורכם. זהו תהליך שאסור למהר אותו, לזרז אותו ועורך דין מקצועי ומומחה, יידע ללוות אתכם בנושא הרגיש הזה בקצב הנכון ועם מסירת מידע מלא ומפורט על האפשרויות העומדות בפניכם.

בחירת עורך דין לייפוי כוח מתמשך

כאשר בוחרים עורכי דין לטובת חתימה על מסמך ייפוי כוח מתמשך, חשוב לפני התחלת התהליך לקרוא על התהליך כמה שיותר ולברר מה המידע שחשוב שתדעו. הן הצד המייפה והן הצד המיופה. מתן ייפוי כוח מתמשך הוא צעד משמעותי שיכול להשפיע על שנותיו האחרונות של אדם. על הטיפול הרפואי שלו, על הטיפול בכספיו, על מקום המגורים של אותו האדם ועל רווחתו הכללית.

כאשר מגיעים למפגש הראשון עם עורך הדין נדב שפירא, הוא יפרט בפניכם את כל האפשרויות העומדות בפניכם ביצירת מסמך בעזרת עורכי דין של ייפוי כוח מתמשך. את מגוון סוגי ייפוי הכוח המתמשכים הקיימים, מה חשוב לכלול בהם, כמה חשוב לפרט ובעיקר, יוודא כי הצדדים החותמים על המסמך המשפטי עושים זאת מרצונם שלהם ובצלילות מלאה.

מהן היתרונות של עריכת מסמך ייפוי כוח מתמשך אצל עורך דין?

בחירה באפשרות של חתימה על מסמך משפטי המייפה את כוחו של אדם מסוים, או קבוצת אנשים, לקבל את ההחלטות ואת הכוח והאחריות על בריאותכם, הנכסים שלכם, מצבכם החברתי, מקום המגורים שלכם ועוד, היא בחירה באפשרות של שליטה על החיים שלכם, גם כאשר אתם לא יכולים לקבל את ההחלטות האלה עבור עצמכם יותר.

ללא מסמך ייפוי כוח מתמשך, החלטות אלה יבוצעו ויתקבלו על ידי היורשים החוקיים שלכם (בן או בת הזוג ובמידה ואינם, אז הילדים או קרוב המשפחה החי הבגיר הקרוב ביותר).

עורך הדין נדב שפירא, מציע לכם ליווי מקצועי משפטי בהכנת המסמך, בהסבר מפורט על מה נכון שיהיה בו ובייעוץ משפטי מלא בהתאם לצרכים שלכם. לעורך הדין יש ניסיון רב בתחום זה ובזכות ניסיון זה, תוכלו יחד להכין את האפשרות הטובה ביותר לעתיד שלכם ושל המשפחה שלכם.

Nslawfirm

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top