פשיטת רגל  – במה מדובר?

פשיטת רגל

כאשר מדברים על פשיטת רגל מדברים על הליך של חדלות פרעון שבעצם מתקיים על אנשים פרטיים ושונה מהליך שמובא מול חברות או תאגיד גדול שבו מתבצעים הליכי פירוק בפועל. מרגע שמכריזים על אנשים כחייבים, הם הופכים פושטי רגל ויש לדבר הזה לא מעט יתרונות שיכולים לסייע לאדם להשאיר את החובות בצד ולהתחיל לשקם את חייו, הפעם בקצב ובזמן הנכון.

האם אתם פושטי רגל שעדיין לא הצהירו על כך? אם עדיין לא בחרתם עורך דין בתחום, אולי כדאי שתעשו זאת במטרה להביא לחדלות הפירעון וכך להשיג פטור מלא בגין כל החובות או התשלום העומדים נגדכם בגופים השונים.

מה מסתתר מאחרי הליך של פשיטת רגל? כל היתרונות במקום אחד

אנשים שמגיעים במטרה לבצע פשיטת רגל מגיעים כדי לאפשר לעצמם להגיע להסדר נוכח העובדה כי אין הם יכולים לעמוד בחובות שתפחו מתחת לאפם. כאמור, באמצעות ההליך הזה, כל אדם שחייב יכול ואף רצוי שיעשה זאת להתחיל חיים חדשים ולהשאיר את כל השלטונות או נושים הרבה מאחור- הכול בזכות הליך פשיטת רגל ממוקד.

כמו כן, מטרת ההליך הזה היא להסדיר את כל הנכסים שלכם כחייבים ובמקרה מסוים לחלק מה שניתן לנושים על פי מה שייקבע החוק.

בגדול, ההליך של פשיטת הרגל מסייע מאוד לאנשים במצב כלכלי רע וכיום הוא נחשב אינטרס לכל דבר והתוצאה? הזדמנות לחיים טובים יותר, הפעם הנושים יקבלו מה שמגיע להם והחייב יתחיל את חייו ללא משקעים או בעיות כלכליות.

כיצד מתנהל הליך פשיטת רגל?

פקודת פשיטת רגל קיימת משנת 1980 ואילו בשנת 2018 הוחלפה הפקודה בחוק חדלות הפירעון ובמטרה לייצר שיקום כלכלי לחייב.

הישות האחראית על כך הינה ישות סטטוטורית והיא זו המפקחת על פשיטת רגל מטעם הכונס רשמי של משרד המשפטים.

השלבים של פשיטת רגל יחלו קודם כל מהגשת בקשה מסודרת ורצוי שתעשה על ידי עורך דין שמבין ובקיא בתחום. בשלב הבא, יוגש צו כינוס ומיד לאחריו יהיה ניתן לבצע הכרזה על פשיטת רגל ובסופו של דבר לקבל את צו ההפטר המיוחל.

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top