קבלנים ברמת גן – צעדים לבחירת קבלן טוב

קבלנים

ג'ון דון אמר פעם, "איש אינו אי". כך ניתן לומר גם עבור חברות בנייה. הקבלן הכללי של ימינו דורש רשת עצומה של קבלני משנה וספקים בכדי לספק פרויקטים בזמן ובתקציב. אולם הסכמים עם ספקים אלה מביאים אף סיכון נוסף מכיוון קבלנים אחרים אחראים בסופו של דבר לכל פעולות הפרויקט, בין אם הם מבוצעים על ידי עובדים או ספקים משלהם. סיכון זה כולל הפרעות בשרשרת האספקה, הפרות בטיחות, איכות עבודה, עיכובים בפרויקטים ובעיות רישוי, ואלו רק חלק מהם. בינתיים, בחירת הספק המתאים יכולה להקל על חלק מההרמה הכבדה ולהאיץ את הפרויקטים בו זמנית. כדי לעזור לך בחיפוש שלך, הנה 17 טיפים לבחירת קבלנים ברמת גן שאתה יכול לסמוך עליהם.

מומחיות

האם הם יכולים לעשות את מה שאתה צריך שיעשו באיכות שאתה דורש? עיין בעבודות הקודמות שלהם לקבלת דוגמאות.

ניסיון במקצוע

כמה שנים הם היו בעסקים הללו? עסק חדש אין פירושו להתרחק ולא לתת אמון, אך חברות ותיקות עקביות יותר.

ניסיון הבעלים / מנהל העבודה

העסק אולי חדש, אך יתכן שהבעלים / מנהל העבודה פועל כבר 30 שנה ומעלה. הם מנהלים את העבודה, כך שהניסיון שלהם הוא קריטי.

ביצועי הבטיחות

מה הם דירוגי הבטיחות שלהם? האם היו להם הודעות פיקוח לגבי הפרות חוקיות? האם יש להם תוכנית בטיחות פעילה הכוללת הדרכה מתועדת ומדריך למדיניות ונהלי בטיחות? האם יש לעובדים כרטיסי עובד, או לפחות למנהל העבודה? האם יש להם נוהל לדיווח על תאונות? והאם יש להם רשימת עובדים המוסמכים במשימות שהם יבצעו?

רישיונות וביטוח נדרשים

האם יש להם רישיון עסק וכל הביטוח הנדרש? הביטוחים עשויים לכלול אחריות כללית, חברת עובדים, רכב, שגיאות ומחדלים, זיהום, ועבור אדריכלים ומהנדסים, ביטוח אחריות מקצועית. זכור, הקבלן  אחראי על אלה בעיני הממשלה ולכן יש להוריד ספקים ללא רישיון או לא מבוטחים מהרשימה שלך.

בדיקת אשראי

עליכם לדעת שהם יכולים למלא הזמנות במהירות ולהמשיך לעבור פרויקטים.

המלצות מאושרות

לכל אחד יש חבר שיציע ביקורת פנטסטית. חפור עמוק יותר כדי למצוא לקוח בפועל שיכול לתת לך הערכה אמיתית.

היענות

סינון ובדיקת ספקים דומה מאוד להעסקת עובדים. חברה האיטית להגיב ואינה לוקחת זמן לבדוק את עבודתן עשויה לפעול באותה צורה באתר העבודה שלך.

גמישות בכוח האדם

האם הם יכולים לעלות למעלה או למטה ככל שהצרכים שלך ישתנו?

משרות בשכר הנפוץ והסטנדרטי לעבודה שכזו

האם הם מבינים את הדרישות והאם הם עשו אותם בעבר?

גיוון

חלק מהפרויקטים הציבוריים דורשים עסקים בבעלות נשים, מיעוט או ותיקים. אמנם זה לא נדרש, אבל נחמד שיש לפחות כמה בסגל הספק שלך.

רוחב המיומנויות

האם הם יכולים להתמודד עם סוגים שונים של עבודה? שכירת ספק או קבלן משנה אחד במקום רבים חוסכת לך זמן לפני כל פרויקט ואחריו.

ספקים של ספקי סינון ודרישות

למרות שהספק המיידי שלך עשוי למלא את כל הדרישות שלך, אתה צריך גם לקבוע כי הספקים שלהם יעשו כך. קבלני המשנה של קבלני המשנה הם עדיין באחריותך.

ידע בטכנולוגיה

האם הם משתמשים בתמונות אימייל ודיגיטליות לצורך תיעוד? האם הם יכולים לקבל תוכניות ומסמכים באמצעות דואר אלקטרוני? האם הם משתמשים בווידאו כדי לדווח על התקדמות ובעיות? ספקים המנוסים טכנולוגית יכולים להקל על העבודה שלך, וזה בדיוק מה שהם אמורים לעשות.

תמחור

זה אמור להיות השיקול האחרון שלך, אבל בכל זאת שיקול. אם המחיר מעבר לתקציב שלך, שום דבר אחר לא משנה. יחד עם זאת, לעולם אין להעדיף מחיר על פני כישורים. זכור, אתה זה שבסיכון, גם כאשר הספק אשם.

ביקורת של צד שלישי

מפקח בנייה איכותי או קבלן מנוסה ברמת גן יכולים להיות הביקורת צד שלישי שאתם תצטרכו

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top