רוצים להתחיל ולשחק טופ פאדל טניס? הכירו את השיטה שכבשה את העולם

מגרש פאדל

מתי לאחרונה שמעתם את המונח מגרש פאדל או טופ פאדל טניס? אם חשבתם כי מדובר בשיטת משחק חדשה אולי היא תופסת תאוצה רק עכשיו בישראל אבל במקור הקים אותה פרנק פיר עוד בשנת 1898 בארצות הברית הרחוקה.

המשחק המדהים הזה שנקרא טופ פאדל טניס משלב בתוכו כמה מטרות והתוצאה? הרבה מעבר למשחק. עכשיו אנחנו לא רק מדברים על טניס אלא על משחק משודרג המתבצע על מגרש פאדל מיוחד וכן באמצעות מחבטים ושיטת משחק שלא הכרתם, שיטה שאתם חייבים להכיר אם אתם מחשיבים את עצמכם חובבי טניס.

פאדל טניס- מאיפה זה התחיל ואיך משחקים את זה?

פאדל טניס משוחק על מגרש חוץ כאמור מגרש פאדל מיוחד ובדומה למגרשי משחק כמו בפלורידה, ניו יורק וקליפורניה משוחק באמצעות רשתות נמוכות יותר מרשתות שנהוג לראות במגרש טניס רגיל. כמו כן, ההבדל המשמעותי בין מגרש טניס רגיל למגרש משחקי פאדל הוא חומרי הגלם ממנו הוא עשוי.

אחד ההבדלים הבולטים זו סביבת המשחק המאופיינת במגרש העשוי דיקט למינציה מחורר בצורה של האות יו ולעומת הכדור הקשיח המוכר ממשחקי הטניס, הכדור של הטופ פאדל עשוי מחומר רך יותר.

איך משחקים טופ פאדל טניס?

כשחושבים על כך, אם מדברים על טניס או על טופ פאדל מדברים על חוקים די דומים למעט זה שבמשחק רגיל בין בוגרים תתאפשר רק הגשה אחת. כמו כן ,אם יוצא הכדור מחוץ לטרטוריה של המגרש אזי יאבד האדם שהגיש את הכדור את הנקודות שלו.

לעומת זאת, אם מדברים על טופ פאדל לילדים החוקים נוקשים פחות ובמקרה הנ"ל יתאפשר להגיש יותר מפעם אחת. כמו כן, המשחק יתרחש על מגרש שקטן בגודלו מהמגרש הסטנדרטי של הטניס.

מאיזה גיל אפשר להתחיל לשחק טניס?

כל סוגי הטניס מתאפשרים ללמידה מגיל 4 ועד גיל 16 והלאה כאשר הקבוצות מתחלקות גם על פי על פי ידע וניסיון קודם.

כמו כן, קיימת אפשרות של לימודי טניס לקבוצות, ליחידים או לזוגות- הכול בהתאמה אישית ועל פי לוח זמנים מדויק.

Steeletennis

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top