שיעור יוגה פרטי בקריות

יוגה בחיפה

תרגולי יוגה מסייעים לנו להשתחרר מהלחצים היומיומיים הסובבים אותנו, ולאפשר לנו קצת זמן איכות עם עצמנו. אימוני יוגה מסייעים בשמירה על בריאות הגוף, שיפור הגמישות, חיזוק שרירי הליבה והשלד והפחתת הלחץ והסטרס מחיי היום יום. 

מה עושים בשיעור יוגה

התוכן של שיעור היוגה משתנה במידה רבה בהתאם לרמתו של המתאמן. בשלבים הראשונים לומדים המתאמנים כיצד לנשום בצורה נכונה, ולבצע תנוחות בסיסיות. בשיעורים המתקדמים יותר ניתן להעמיק את הדיוק או הקושי בתנוחות הבסיסיות, או להתקדם לתנוחות מורכבות ומתקדמות יותר המשלבות מספר מערכות בגוף. כמובן שכל התרגילים משולבים עם תרגילי נשימה וריכוז. בנוסף, ישנו תחום הקרוי "יוגה טיפולית" המתמקד באיברי גוף כואבים או בבעיות אורטופדיות שונות.

היתרונות של שיעור יוגה פרטי

שיעורי יוגה פרטיים מכילים מספר יתרונות. בין היתרונות המרכזיים ניתן למנות למשל:

  • קצב ההתקדמות ובניית תוכנית התרגילים היא מותאמת אישית בצורה מלאה לרמתו וליכולתו של המתאמן. רמת האימונים מותאמת לרמת המתאמן, וניתן להתמקד בתנוחות או באזורי גוף ספציפיים על פי בקשת המתאמן.
  • המדריך מעניק את מלא תשומת הלב שלו למתאמן, ומדייק אותו לרמת שלמות.
  • תחושת האינטימיות והפרטיות הנוצרת במהלך האימון מאפשרת למתאמן להיפתח בצורה מלאה, ולחשוף בתוכו רבדים עמוקים הדורשים מענה.
  • שיעורים פרטיים ניתנים לקביעה בצורה פרטנית, כך שניתן לקבוע אותם במקום ובזמן המתאימים למתאמן. שיעור יוגה פרטי בקריות למשל, מאפשר לאנשים המתגוררים באזור הצפון למצוא מענה אישי ומדויק עבור אימוני היוגה שלהם. 

אימון יוגה – גמישות וכוח

אימוני היוגה (המשלבים לעיתים קרובות גם אימוני פילאטיס), משלבים תרגילי נשימה עם תנוחות שונות. התרגילים עובדים על שיפור הגמישות והגברת הכוח, כך שבניגוד לאימון חדר כושר רגיל המתמקד בחיזוק השריר, שיעורי יוגה משלבים עוצמה עם גמישות ורכות, והגוף נבנה בצורה טבעית ובריאה יותר. רמת הקושי של התרגילים והתנוחות עשויה להשתנות, וישנם תרגילים מורכבים הדורשים מאמץ רב. באימון יוגה ממוצע נשרפות מעל 300 קלוריות, וישנם סוגי אימון הנעשים בחום גבוה בהם קצב השריפה גבוה מזה בהרבה. הפשטות הרבה באימוני היוגה מאפשרת למתאמנים לתרגל ולהשתפר בבתיהם, ללא צורך במכשירים או בציוד מיוחד. 

איך לבחור שיעור יוגה פרטי?

על מנת למצוא את שיעור היוגה המתאים ביותר עבורכם יש להתחשב במספר גורמים:

  • מקצועיות – רמתו המקצועית של מדריך היוגה משפיעה במידה רבה על איכות האימון, ועל החוויה שלכם כמתאמנים. מדריך הבקיא בתחומי יוגה רבים יכול להציע מגוון תרגילים גדול, וסל הכלים שלו רחב יותר ממדריכים אחרים.
  • אווירה – כאמור לעיל, אימוני היוגה משלבים רבדים נפשיים, וחשוב לוודא שישנה אווירה משפחתית ואינטימית המאפשרת פתיחות ושיתוף. אווירה תחרותית או מנוכרת אינה הסביבה המתאימה לאימוני יוגה איכותיים.
  • זמינות – מומלץ לבחור מרכז יוגה המציע שיעורים בזמנים שונים ובמיקום נוח עבורכם. בדרך זו תוכלו למצוא את הזמן המתאים ביותר עבורכם להשתתף בשיעורים.

הישארו מחוברים

אולי תאהבו גם

קטגוריות

Scroll to Top